Curs Copywriting
Curs Copywriting
Curs Copywriting
Curs Copywriting
Home Copywriting Cum gasim cuvintele care vand mai bine

Am avut până acum articole despre cum scrii o reclamă sau un titlu care să vândă mai bine, însă nu am discutat exact de ce cuvinte e nevoie să folosim mai des ca să devină reclama mai eficientă.

În continuare voi da câteva exemple de situații, și cuvintele care trebuie folosite ca să vândă mai bine cititorului.

Cuvintele alese trebuie să fie conform preferințelor publicului țintă

După ce ne-am răspuns la întrebările din Analiza Publicului Țintă, și acum știm preferințele și gusturile viitorilor noștri clienți, la final ne răspundem la întrebarea:

Care sunt cuvintele care atrag atenția publicului țintă?

De exemplu, dacă avem de promovat un târg de job-uri pentru studenți, câteva dintre cuvintele care ar atrage cel mai tare atenția ar fi:

  • Angajare
  • Part time job
  • Companii de top
  • Afacere
  • Bani
  • Acum
  • Vino

Cuvintele trebuie să exprime strategia de marketing

Prin strategie de marketing înțeleg tehnicile care sunt menite să atragă un număr mai mare de clienți, precum reduceri, oferte, joint venture (brand-uri care se vând împreună la un preț mai redus decât luate separat. De exemplu: Coca Cola cu Whisky). Așadar, cuvintele care vând mai bine în cazul de față sunt:

  • Ofertă
  • Gratis
  • Reducere
  • Economie, însoțit de o sumă de bani (La noua mașină de spălat, economisești până la 100 de Lei)
  • Procentaje (50% reducere)
  • Termen limită al promoției
  • Cadou
  • Limitat
  • Garanție
  • Ieftin

Cuvintele trebuie să exprime clar beneficiile clientului

Am discutat într-un articol anterior despre Ce trebuie să transmită reclama mea, făcând diferența între atuurile noastre ca brand de promovat și beneficiile clienților care reacționează la reclama noastră. Dar doar acele beneficii cu care vrem să iasă reclama noastră în evidență, și prin care să se diferențieze față de altele asemănătoare.

De exemplu: trebuie să scriu o reclamă pentru un eveniment de marketing aplicat în business. Cum știu că oamenii de marketing din firme sunt de regulă mai tineri și mai deschiși, iar prezentările din eveniment sunt mai mult bazate pe creșterea vânzărilor prin strategii de marketing, pot face un afiș cu un om la costum care se ridică de pe un pat de spital și își rupe perfuziile, și să scriem mare: Învață să dai viață afacerii tale! Câteva dintre cuvintele cheie în acest caz pot fi:

  • Cum Crești Vânzările
  • Dai Viață
  • Oameni de Afaceri de Top
  • Trezește-te!

Cuvintele trebuie să aducă un beneficiu imediat clientului

Prin reclame practic dorim să le transmitem clienților un mod rapid și simplu prin care pot beneficia de produsele / serviciile promovate. De aceea folosim în publicitate o serie de cuvinte care să exprime acest lucru, precum:

  • Instant
  • Rapid
  • Garantat
  • Sigur
  • Imediat
  • Azi
  • Acum

Pentru anumite produse, cuvintele care atrag atenția pot să exprime cantități.

cuvintele

sursa imagine

De exemplu, în cazul produselor comestibile, cosmeticelor, băuturilor răcoritoare și alcoolice, etc. De regulă, cuvintele acestea se potrivesc foarte mult și în cazul vânzărilor en gros, însoțite de termenul REDUCERE:

  • Mult
  • Nelimitat
  • Mare
  • Bonus
  • Suplimentar
  • Super

Sper că acest articol ți-a fost de folos. Încearcă să combini aceste cuvinte cu elementele din Cum Iese în Evidență Reclama Mea și creșterea ratei de conversie De la Cititor la Client.

Ce alte cuvinte crezi că ar eficientiza procesul de vânzare al reclamei tale?

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook:

Lasă un comentariu