Curs Copywriting
Curs Copywriting
Curs Copywriting
Curs Copywriting

Perioada de promovare pentru a VI-a ediție a Laboratorului de Online, care va avea loc pe 11-12 aprilie la Hotel Ambient Brașov este în plină desfășurare. Pe zi ce trece, locurile disponibile se ocupă și, chiar mai mult, suntem contactați de persoane care doresc să organizăm cursul și în alte orașe.

Despre acest curs, aș dori să îți spun încă de la început că nu va fi unul obișnuit. Când auzi termenul „curs”, probabil te gândești la predicile unui profesor susținute studenților, timp de câteva ore. După aceea, orice student merge acasă și pune deoparte informațiile pe care le-a aflat în urma cursului, cu gândul că le vor folosi atunci când „va fi nevoie”, adică în sesiune.

Din fericire, Laboratorul de Online este exact opusul acestui tip de curs. Aici, fiecare participant va trebui să vină cu un laptop, pentru că 70% din acest curs va fi practic. Vom lucra pe un studiu de caz care va fi chiar compania sau organizația din care faci parte și vei obține la finalul celor 2 zile de curs un plan de marketing online realizat de tine pe care nu rămâne decât să îl implementezi.

De ce să participi la acest training?

Alături de colegii de la The Pharmacy, am realizat 50 de proiecte care au implicat activități și strategii de content marketing, Google (SEO și SEM) dar și Facebook. Personal, am administrat de-a lungul timpului 20 de bloguri diferite, aparținând unor companii, organizații sau persoane. În 2012 am înființat comunitatea Romanian Copywriter, care a ajuns în scurt timp una din cele mai mari comunități de copywriteri și content writeri din România. Am reușit, cu timpul, alături de ceilalți colegi, să aducem la cunoștința companiilor din România cât de important este conținutul pentru dezvoltarea și creșterea unei afaceri.

În cadrul Laboratorului de Online, voi susține un workshop pe tema Content Marketing și Blogging și voi vorbi despre următoarele aspecte:

  • Noțiuni generale despre content marketing și cum se aplică în marketing;
  • Structurarea conținutului pe un website și reguli în redactarea textului pentru o pagină de website; 
  • Structurarea conținutului pe un blog și reguli în redactarea unui articol;
  • Realizarea planului de cuvinte cheie pentru website și blog;
  • Realizarea unui plan editorial pentru blog, realizat pe baza unui plan de cuvinte cheie.

La acest curs, vom putea dezvolta împreună aceste planuri pentru afacerea sau organizația din care faci parte și vei putea începe redactarea conținutului pentru blog-ul și site-ul tău chiar imediat după plecarea de la curs! În plus, vom ține legătura și îți voi oferi un voucher cu 3 ore de consultanță gratuită, de care poți beneficia oricând vei avea nevoie.

Îți ofer o reducere de 20%!

Îți mulțumesc că te numeri printre cititorii acestui site! Acest lucru dovedește că ești interesat de content marketing dar și de cele mai noi tendințe în marketing online. De aceea, mi-ar plăcea foarte mult să te cunosc și să ne întâlnim la Laboratorul de Online. Îți voi oferi un cod promoțional pe care îl poți folosi la înscrierea ta pe formularul de pe site, care îți va garanta o reducere de 20% la taxa de participare.

Codul tău este:  ROCOPY020

Dacă ești curios să afli care sunt motivele colegilor mei pentru care să participi la acest curs, citește acest articol. Pentru orice întrebări, mă poți contacta oricând la adresa: catalin.ionascu@romaniancopywriter.ro

Te aștept cu drag la Brașov, pe 11-12 aprilie!

Lasă un comentariu