Interviu Kath Pay, inclusa in Top 50 Email Marketing Influencers

Kath Pay (UK), specialist internaţional în e-mail marketing, inclusă în Top 50 Email Marketing Influencers de către Vocus, autoritate recunoscută internaţional în acest domeniu şi-a confirmat prezenţa în cadrul TeCOMM, 21-22 Octombrie, Cluj-Napoca.

Kath Pay are experienţă de peste 14 ani în e-mail marketing şi este recunoscută în UK drept leader şi trainer Econsultancy on Personalisation şi e-mail marketing. Printre brandurile cu care Kath a colaborat se numără si Adobe, Facebook, Marks and Spencer, Argos, Next, Jaeger, Mont Blanc.

Cum ai descrie lumea Marketingului în zilele noastre?

Kath Pay: Marketingul, în special marketingul digital a evoluat în ultimii ani. Vechea tehnică folosită, aceea doar de a-i contacta sau de a fi vizibil în rândul consumatorilor nu mai este suficientă. Consumatorii vor mai mult – ei vor să fie recunoscuţi ca indivizi şi totodată, vor să aibă experienţe, similare cu cele pe care ne străduim să le oferim offline. Ca răspuns la schimbările cerinţelor conusmatorilor, atât tehnologia cat și marketerii au răspuns prin dezvoltarea tehnologiei de personalizare și strategii care să le satisfacă nevoil consumatorilor aflaţi într-o continuă schimbare.

Care consideri că sunt cele mai importante 3 calităţi ale unui marketer?

1: Dorinţa de a înţelege şi de a cunoaşte audienţa. Pentru a face bine acest lucru, datele sunt necesare să fie în centrul atenţiei, şi mai mult decat atât, trebuie să înţelegem natura umană şi un strop de psihologie.

2: Abilitatea de a observa, de-a anticipa şi de a reacţiona la schimbările pieţei, îmbrăţişând schimbările în planul de marketing, strategiile şi  folosirea tehnologiei.

3:  Abilitatea de a revizui şi raporta în detaliu activităţile de marketing şi de a identifica ce merge şi de ce merge, astfel încât să fii capabil să optimizezi în mod continuu strategiile de marketing şi campaniile.

Privind experienţa ta profesională, ai lucrat cu Adobe, Facebook, Marks and Spencer, Argos, Next, Jaeger. Ne poţi oferi mai multe detalii cu privire la acele proiecte?

Unele dintre ele au fost proiecte de consultanţă şi altora le-am oferit sesiuni de training. A fost foarte plăcut să lucrez cutoate aceste companii, iar acum ele fac lucruri interesante şi amuzante.

Vocus 2014 te-a numit una dintre World’s Top 50 Email Marketing Influencers. Ce reprezintă acest titlu pentru experienţa ta profesională?

Sunt onorată să fiu inclusă în această listă. Este una dintre pasiunile mele să împărtăşesc insight-urii să ajut email marketerii să devină mai buni în ceea ce au de făcut. Cred că acest titlu le oferă cititorilor, studenţilor şi clienţilor mei siguranţa faptului că sunt recunoscută ca autoritate în domeniul meu, că experienţa acumulată şi leadership-ul sunt baza tuturor webinarelor mele, a tuturor documentelor de vânzări şi marketing, în postările pe blog.

Eşti trainer pentru Econsultancy pe temele Personalisation și Email Marketing. Cum arată o zi de training pentru participanţi?

Îmi place ca ziua să fie flexibilă şi obişnuită. Studenţii pun foarte multe întrebări, împărtăşesc din experienţele lor profesionale şi ce metode au avut succes – lucruri care sunt de nepreţuit. De obicei, studenţii îşi încheie ziua fiind inspiraţi şi concentraţi să implementeze multele dintre tacticile pe care le-am discutat de-a lungul zilei. De asemenea, avem şi momente amuzante, exerciţii pe care le facem în echipă – lucru care le este de un real folos.

Cum vezi viitorul în e-mail marketing?

Oh! Ce întrebare bună! De curând am fost speaker la un eveniment numit “Viitorul în Email Marketing”, alături de alţi leaderi atestaţi în acest domeniu şi s-a punctat că viitorul email-ului va fi: Real-time (Timp real), Personalised (Personalizare) Automated and Customer-Centric. (Accentul pe client targetare, reactie, implicare, inspiratie).

Vei fi speaker la TeCOMM, cu tema Learn the Art of Creating a Persusasive Purchase Journey. De ce este important să aplicăm această tehnică?

De prea mult timp deja, lumea digitală a stat în spatele lumii offline în furnizarea şi oferirea unei călătorii plăcute în procesul achiziţiei. Sunt în continuare mulţi paşi existenţi în această călătorie, care servesc mai degrabă brandului şi nu ajută în experienţa online a clientului. Sesiunea mea va cuprinde modalităţile de a face această călătorie mai uşoară şi mai convingătoare, care va rezulta atât în obţinerea obiectivelor clientului, cât şi a brand-ului în sine.

Doreşti să transmiţi un mesaj publicului care va fi prezent la TeCOMM?

Aştept cu nerăbdare să ajung în România şi să împărtăşesc cu participanţii tips-uri şi sfaturi despre cum putem furniza clienţilor o mai bună experienţă a cumpărăturilor, care generează mai multe vânzări şi bineînţeles, venituri.

Vă reamintim că, dacă doriți să vă înscrieți la TeCOMM Cluj-Napoca, beneficiați de un cod de 25% reducere din partea Romanian Copywriter. Codul este: TeCRC25

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock