Invata marketing digital altfel la Cluj-Napoca!

În iunie, cursurile practice marca Laboratorul de Online revin la Cluj-Napoca cu două noi ediții! Aici vei putea aprofunda noțiuni de content marketing, SEO și PPC Marketing în decursul a patru zile!

Cele două cursuri vor avea loc la Hotel Univers T, astfel:

  • 13-14 iunie: Content Marketing și SEO;
  • 20-21 iunie: PPC Marketing.

Iată ce poți învăța în cadrul lor!

După 14 ediții în 6 orașe diferite și peste 250 de companii participante la Laboratorul de Online, am decis că este timpul să revenim la Cluj, unul din orașele cele mai active din România din punct de vedere al marketing-ului digital, pentru a aprofunda noțiunile discutate la ultimele cursuri susținute aici.

În cadrul cursului de Content Marketing și SEO vei avea ocazia să afli și să pui în practică noțiuni precum crearea de conținut pentru blog și website, email marketing, PR online, SEO on-page, SEO off-page și linkbuilding.

La acest curs va fi prezent și un invitat special, Ciprian Șoleriu, fondatorul Conversion Academy, care va susține o prezentare pe tema creării de conținut pentru diferite tipuri de personalitate.

Cursul de PPC Marketing va fi împărțit în două module: Google AdWords și Facebook Ads. Aici vei avea ocazia să simulezi propriile campanii Pay Per Click, trecând prin fiecare etapă de realizare a reclamelor plătite și optimizarea acestora.

Dacă participi la acest curs, vei fi recompensat cu un voucher de 200 lei pentru viitoarele tale campanii de Google AdWords.

În urma cursurilor, vei putea obține nu doar experiență și cunoștințe practice solide în marketing online ci și o strategie completă de online pentru afacerea sau organizația din care faci parte.

Poți participa dacă…

  • Ești manager sau antreprenor care dorește să-și îmbunătățească prezența în mediul online
  • Ești un viitor antreprenor care dorește să pornească o afacere online
  • Ești angajat sau specialist în marketing care vrea să-și îmbunătățească activitatea
  • Ești programator sau web designer care vrea să realizeze proiecte care să-i aducă rezultate pe termen lung
  • Ești freelancer care vrea să își promoveze mai bine serviciile online
  • Ești membru în asociații sau ONG-uri, responsabil de partea de comunicare
  • Ești în căutarea unui loc de muncă în marketing
  • Ești pur și simplu curios să înveți mai multe despre marketing online.

Până în prezent, Laboratorul de Online a ajutat peste 250 de companii să își îmbunătățească prezența în mediul online.

Iată câteva din impresiile participanților:

„A fost al treilea curs Laboratorul de Online la care am participat si, ca de fiecare data, am plecat cu mai multe cunostinte, mai mult entuziasm, mai multe idei si cu dorinta de a ajunge la birou si a pune in aplicare toate lucrurile pe care le-am invatat. Ceea ce mi-a placut este ca, fiind un curs restrans, v-ati facut timp sa stati de vorba cu fiecare participant, sa veniti cu idei si explicatii pentru fiecare domeniu in care activam fiecare, sa personalizati cumva toate invatamintele, astfel incat fiecare dintre noi sa inteleaga cat mai bine si sa poata sa aplice invatamintele in afacerea/compania sa. Asa ca, de fiecare data cand veti vedea un site cu un content facut ca la carte, un ad in online pe care va vine sa dati click, sa stiti ca este si datorita voua.” Andra Nistor, participant la cursurile Laboratorul de Online din București

Iulia Chință, care a participat la ultima ediție a Laboratorului de Online în Cluj-Napoca, ne-a spus în urma cursului: „Mi-a facut o deosebita placere sa particip la cursul de marketing online organizat de Cabinetul de Business. Informatiile transmise sunt foarte utile si, cel mai important, aplicabile in activitatea oricarei companii. Cu siguranta voi participa si alte cursuri organizate de voi. Va mai asteptam in Cluj-Napoca!”

Mai multe impresii poți citi aici.

Cine sunt trainerii acestor cursuri?

Organizatorii acestui curs susțin că „practica e mama învățăturii”, motiv pentru care au structurat acest curs în 60% practică și 40% teorie. Partea practică va însemna lucru individual, sub îndrumarea trainerilor, fiecare participant având ca studiu de caz propria companie sau organizație.

Cursurile sunt susținute de co-fondatorii agenției de marketing online The Pharmacy:

  • Laurențiu Mihai, specialist acreditat Google AdWords și specialist SEO, project manager Cabinetul de Business și autor al blogului www.laurentiumihai.ro
  • Ovidiu Bălcăcian, trainer în cadrul Cabinetul de Business, specialist campanii social media și autor al blogului www.ovidiubalcacian.ro
  • Cătălin Ionașcu, specialist content marketing, trainer în cadrul Cabinetul de Business, autor al blogului www.catalinionascu.ro și fondator al comunității de content writeri Romanian Copywriter.

Despre înscriere și costuri

Pentru a asigura o experiență releventă fiecărui participant, numărul de locuri este limitat la 15

Dacă vrei să participi la ambele cursuri beneficiezi de o reducere specială de 10 Euro / curs. De asemenea, pentru că ești cititor Romanian Copywriter, îți oferim un discount de 20% dacă la înscriere folosești codul următor: #ROCOPY020

Codul este valabil până la finalizarea perioadei de înscrieri, care este 11 iunie pentru cursul de Content Marketing și SEO și, respectiv, 18 iunie pentru cursul de PPC Marketing.

Pentru înscrieri și mai multe detalii despre ambele evenimente, intră pe: laborator.cabinetuldebusiness.ro

Cursurile vor avea loc la Hotel Univers T, Cluj Napoca, str. Alexandru Vaida-Voievod nr. 53-55.

Parteneri: MX Host, The Pharmacy, IAA Young Professionals, Conversion Academy, Romanian Copywriter

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock