Curs Copywriting
Curs Copywriting
Curs Copywriting
Curs Copywriting
Home Publicitate Studii de caz Subaru: atentie, caine la volan!

În Statele Unite, brandul de automobile Subaru a demarat o campanie prin care demonstrează cât de ușor de condus și manevrat sunt mașinile proprii brandului, folosindu-se de o familie de labradori, tare, tare drăguță 🙂 Toate bune și frumoase, dar ce te faci când privind la televizor, te regăsești mai bine ca oricând în situațiile expuse de familia de patrupezi simpatici? Asta înseamnă că ideea a prins! 

Primul spot publicitar relevă cum obiceiurile câinești nu se dezic deloc de condusul unui autovehicul, motiv pentru care familia de labradori nu se pot abține să nu latre mașina poștașului. 

La volan, îți mai fug ochii în stânga și-n dreapta, dar doamna din familie nu lasă să se întâmple acest lucru, așa că își arată imediat colții.

 

Ce ți-e și cu tinerii din ziua de azi? Spotul cu numărul 3 din cadrul campaniei derulate de Subaru, pune în lumina reflectoarelor celebrul sărut de la finalul oricărei întâlniri amoroase.

 

Pauzele lungi și dese, cheia marilor succese! În drumul lor, familia de labradori se abade puțin de la destinația finala și fac o pauză binemeritată la benzinărie 🙂

 

“Dog tested, dog approved” este sloganul care pune accent pe utilitatea mașinilor Subare și pe aprobarea pe care patrupedele familiei o acordă acestei mărci. 

Lasă un comentariu