Carti de Vizita vs Flyere

Acest articol este redactat de Cosmin Fiscutean, Director General al tipografiei Coala.

Ambele produse sunt instrumente de promovare puternice. Formulate si distribuite corect, ele pot aduce vanzari considerabile pentru afacerea ta.

Cartea de vizita

Este instrumentul care formeaza o prima impresie pentru un potential client, colaborator sau partener. Ea trebuie folosita la orice intalnire de afaceri sau sociala, insa, in acelasi timp, trebuie sa si vanda.

Ca sa ai carti de vizita cat mai eficiente, trebuie sa tii cont de cele mai importante aspecte, precum: suport, continut si design grafic.

1. Suportul 

Materialul din care este confectionata cartea de vizita este de obicei cartonul. Acesta trebuie sa fie cat mai gros/rigid, atat pentru prestanta, cat si pentru rezistenta in timp.

2. Continutul 

Informatia care este trecuta pe cartile de vizita. Aceasta trebuie sa cuprinda: logo-ul companiei, date de contact (nume, functie, adresa, telefon/fax, email si adresa web), produsele sau serviciile prezentate sumar, optional harta sau QRcode.

IMPORTANT –  nu ingramaditi toata informatia pe o singura fata, comandati carti de vizita fata-verso.

3. Designul grafic

Trebuie sa fie unic, original, sa cuprinda o paleta de doua, maxim trei culori combinate corect, iar tema sa se potriveasca cu serviciile/produsele pe care le oferiti. Recomandarea este sa apelati la serviciile unui grafician profesionist.

Flyerul

Este instrumentul tiparit, cel mai des intalnit in campaniile de marketing ale companiilor, care TREBUIE SA VANDA. Ca eficienta sa fie maxima atunci cand faceti o campanie de promovare cu flyere, trebuie sa aveti in vedere MESAJUL (continutul) si PLASAREA lor.

Mesajul se refera la intregul continut de pe flyer si trebuie sa cuprinda 4 componente la fel de importante:

1. Atentie

Studiile spun ca ai 3 secunde sa acaparezi atentia cuiva, astfel flyerul tau trebuie sa contina un titlu interesant, atragator.

Exemplu: Vrei sa mergi la sala de fitness, gratis, timp de un an?

2. Interes

Dupa ce ai atras atentia cu titlul, mai departe trebuie descrise detalii care sa ofere in continuare interes pentru potentialii clienti, iar cel mai bun mod este sa prezinti oferte bune, castiguri pe care le pot avea.

Exemplu:

 – fa-ti abonament pe o luna, in perioada 01.04. – 30.04.2013 si primesti gratuit un ghid de antrenament si un ghid de nutritie

 – intri automat la tombola pentru un abonament GRATUIT timp de un an.

3. Dorinta

Dupa ce le-ai atras atentia necesara potentialilor clienti, trebuie sa continui sa le prezinti beneficii ce le-ar putea satisface dorintele din viata reala.

Exemplu:

– Vrei sa te antrenezi corect si eficient? Vei avea mereu la dispozitie un trainer profesionist care te va instrui cum trebuie.

– Dupa fiecare antrenament iti oferim prosop si gel de dus „din partea casei”

4. Actiune

La final, indeamna-i sa cumpere, sa te contacteze, sa actioneze asa cum doresti.

Exemplu: Daca prezinti acest flyer la inscriere, primesti 10% reducere din abonamentul pe prima luna. In continuare treci datele de contact, harta, etc.

PLASAREA este foarte importanta. Flyerele se distribuie in locul potrivit, la momentul potrivit. Pentru asta, trebuie sa stii ce ii caracterizeaza pe potentialii clienti, unde ii gasesti in numar cel mai mare si ce dorinte au in acele momente.

carti de vizita vs flyere (2)

Puteti comanda carti de vizita si flyere executate profesionist la Coala.ro.

Acest articol este redactat de Cosmin Fiscutean, Director General al tipografiei Coala.

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock