Pentru că 2014 bate la ușă, marketerii încep treptat să contureze strategia de content pentru branduri. Dacă la începuturile social media era suficient doar să postezi orice pe o pagină de brand, acum lucrurile nu mai stau chiar așa. Astăzi contează și ce anume postezi, tonul vocii, dar și capacitatea de a modera discuțiile cu fanii.
Conținutul tip text nu mai este suficient, iar 2014 se anunță a fi anul conținutului vizual în social media. Facebook-ul se va maturiza. Cu cât vizualurile devin din ce în ce mai puternice, cu atât strategia de content va trebui să susțină puternic ascensiunea brandurilor.
Care este trendul în 2014 la nivel de content?
Marketerii vorbesc din ce în ce mai des despre storytelling. Așa cum îmi place mie să spun, storytellingul este partea frumoasă a marketingului, pentru că are capacitatea de a comunica povești frumoase de care oamenii se atașează. Mai mult decât atât, storytellingul vine să evidențieze caracteristicile produsului prin perspectiva emoțională, fapt care duce la o mai bună comunicare între brand și consumatori.
De ce storytelling?
Pentru că oamenii se atașează de povești, sunt interesați să fie parte dintr-o experiență frumoasă și vor mereu să știe ce urmează. Storytelling-ul în marketing stârnește interesul oamenilor și îi aduce mai aprope de brandurile preferate prin poveste 🙂
Astfel, 2014 devine anul investițiilor în strategia de content marketing. Pentru a își atinge obiectivele de business, markterii trebuie să opteze pe calitatea conținutului și nu cantitate. Modul de relaționae cu fanii și crearea de postări conversaționale vor crea relații strânse între brand și consumator și fani care vor reveni pe pagină.
Voi care credeți că este cel mai puternic trend de content marketing?