Într-un articol precedent vorbeam despre succesul rapid pe care Instagram l-a avut la nivel mondial. Revin cu detalii legate de situația acestei platforme de socializare la nivel național.
Instagram a luat amploare extrem de mare și în România. Perceput inițial de mulți doar ca un nou canal de socializare pentru hipsteri, popularitatea acestuia a crescut simțitor în ultima perioadă. Brand-urile au început să-i vadă potențialul pe care îl oferă și au început exploatarea acestuia.
În continuare câteva cifre Instagram din luna decembrie 2013, în România:
- Număr total useri all time: 71085
- Număr useri activi: 32336
- Număr imagini postate: 393967
- Număr comentarii postate: 438557
- Număr total Like-uri la imagini: 9041649
- Număr conturi cu peste 10.000 followeri: 52
- Număr conturi cu peste 5.000 < 10.000 followeri: 77
- Poza cu cele mai multe like-uri se găsește aici.
- Top 10 hashtag-uri utilizate:
- love: 24530
- christmas: 18426
- winter: 10439
- instagood: 10102
- happy: 8843
- me: 8217
- photooftheday: 7806
- fun: 7378
- picoftheday: 6853
- like: 6838
- Top 10 cele mai Instagram-uite locuri din Romania:
- Piața Sfatului: 92
- Promenada: 84
- AFI Palace Cotroceni: 78
- Poiana Brașov: 72
- Otopeni “Henri Coandă” International Airport (OTP): 69
- Piața Universității: 67
- Palatul Parlamentului: 56
- Piața Marii Adunări Naționale: 52
- Piața Unirii: 48
- MediaPro Studios: 45
Activitatea utilizatorilor de Instagram din România a crescut și în luna ianuarie. Astfel, numărul utilizatorilor de Instagram din România a crescut de la 71,085 (decembrie 2013) la 75,189 (ianuarie 2014) implicit a utilizatorilor activi: de la 32,336 (decembrie 2013) la 34,530 (ianuarie 2014).
Adrian Mutu a detronat-o pe Inna la capitolul video iar în top 10 cele mai like-uite fotografii Lavinia Cernău „a câștigat teren” în fața lui Smiley.
Mai multe detalii în infograficul de mai jos.
Pentru a afla mai multe despre Instagram, recomandăm blogul Instagramology. Acesta cuprinde date legate de istoria platformei, oferă tips & trick-uri legate folosirea acesteia de către brand-uri, dar și articole interesante despre tool-uri noi, proiecte sau workshop-uri Instagram. Pe Instagramology găsiți inclusiv primul ebook scris despre Instagram.
Surse folosite pentru scrierea articolului: zelist.ro, instagramology.ro.