Te-ai inscris la cea de-a noua editie Scoala ADC?

Ai aflat? Au început înscrierile pentru a noua ediție Școala ADC! Ești pregătit să „înfrunți” o parte din cei mai renumiți directori români de creație? Vrei să dobândești aptitudini creative și să pătrunzi în industria publicității?

Înscrie-te la cursurile celei mai inedite școli de concept din România! Înscrierile pentru cea de-a noua ediție Școala ADC*RO au loc până pe 20 noiembrie. Ești pregătit să faci față provocării?

Înscrierile se fac online, pe www.scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul de concurs. Participarea la concursul de admitere este gratuită, iar pentru a urma cursurile Şcolii ADC*RO, studenţii admişi vor avea de achitat o taxă de 500 de euro.

Ediția a noua continuă și modulul extra – Olimpiadul, dedicat exclusiv studenților școlii care vor să înscrie proiecte la competiții naționale și internaționale pentru tineri creativi. Tutorii care au coordonat modulul anul trecut au fost Eugen Suman, Mihnea Gheorghiu și Andrei Tripșa. După un prim modul Olimpiadul, cursanții Scolii ADC*RO au obținut 2 nominalizări și 2 premii (Gold și Silver) ȋn competiția Young Fibra și o nominalizare la Future Lions.

În plus, începând de anul trecut, ȋn amintirea lui Ionuț Popescu, art director și fotograf, ADC România a înființat bursa „Ionuț Popescu”. Aceasta este în valoare de 500 euro și se oferă cursantului Școlii ADC*RO care se situează pe primul loc la finalul cursurilor.

Cursurile vor începe în ianuarie 2017 și vor dura patru luni. Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, cursanții își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări care va fi evaluat de către tutori pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internship-uri în agenții (cu posibilitate de angajare).

Grolsch oferă o bursă pentru Școala ADC*RO 2016

Pentru a veni ȋn sprijinul tinerilor creativi, Grolsch oferă și ȋn acest an o bursă care acoperă integral costul școlii. Candidații interesați de bursa oferită de Grolsch pentru cea de-a noua ediție a Școlii ADC*RO trebuie să realizeze un website/o pagină de facebook/o platformă online cu un mecanism foarte simplu ȋn spate, de tipul eelslap.com.

Ȋnscrierea se face printr-un email trimis pe adresa bursagrolsch@scoalaadc.ro, cu link spre platforma creată, alături de o imagine reprezentativă, o scurtă descriere a ideii și datele de contact.

Toate înscrierile vor fi prezentate apoi pe pagina de Facebook ADC România ȋntr-un album foto (cu imaginea trimisă și linkul spre platformă).

Ȋn perioada 14 – 25 noiembrie (ora 11 a.m.) candidații trebuie să strângă cât mai multe like-uri ȋn albumul foto. Primele cinci înscrieri ca număr de like-uri vor merge apoi în etapa finală, unde vor fi analizate de către tutorii Şcolii ADC*RO, care vor alege un top 3 cu cele mai bune idei. Criterii urmărite: originalitatea, creativitatea, capacitatea de viralizare a platformei, respectarea briefului de concurs. La finalul provocării se va realiza un top 3 cu potențiali beneficiari ai bursei.

„De cinci ani Grolsch susține Şcoala ADC*RO și tinerii interesați de publicitate printr-o bursă menită să acopere taxa de participare și, mai important, să le ofere un cadru relaxat de lucru din care să rezulte cele mai bune idei. De-a lungul anilor s-a dovedit că <<examenele>> neconvenționale Grolsch au ales bine, toți cei patru câștigători de până acum fiind la finalul școlii ȋn top 3 portofolii, cu internshipuri ȋn agenții și apoi cu premii ȋn festivalurile de publicitate. Așteptăm cu interes și bursierul cu numărul cinci!”, declară Cristina Gherman, Global Brands Director Ursus Breweries.

Toti participanții la concursul pentru Bursa Grolsch trebuie să rezolve cu succes și testul de admitere al Școlii ADC*RO, care se găsește pe www.scoalaadc.ro și este disponibil până pe 20 noiembrie, ora 23:59.

Câștigătorul bursei va fi anunțat în luna decembrie, odată cu lista celor admiși la cea de-a noua ediție a Școlii ADC*RO.

Tutorii Școlii ADC confirmați până acum sunt: Andrei Tripșa (Founder & Creative Partner Three), Adrian Preda (Creative Director Friends TBWA/Bucharest), Dan Frînculescu (Group Creative Director Publicis România), Dorian Pascuci (Creative Director Havas Worldwide ADDV), Eugen Suman (Executive Creative Director MullenLowe), Ioana Filip (Executive Creative Director at MRM//McCann), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director Publicis Bucharest), Sebastian Olar (Creative Free Spirit Graffiti BBDO), Sorin Trâncă (Managing Partner Friends TBWA/Bucharest), Ștefan Vasilachi (Head of Art Geometry Global) și Valentin Suciu (Partner & Creative Director Jazz Communication).

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock