Dragi studenți de la Comunicare, a venit momentul să anunțăm un nou eveniment care poate fi în interesul vostru! O organizație dragă nouă, PRIME România, pune la cale a 11-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare, care va avea loc între 8 și 10 mai 2014, la Casa de Cultură a Studenților București (Calea Plevnei, nr. 61).
Anul acesta, tema aleasă a Congresului este Neuromarketing, un subiect inedit și puțin discutat în România.
,,Am încercat prin această ediţie să le oferim participanţilor ocazia de a dobândi cunoştinţe despre un domeniu inedit, puţin discutat în România. Ştim că poate părea un termen complicat, însă modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe înţelesul studenţilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnică a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor şi modul în care brandurile folosesc aceste cercetări. Neuromarketingul este un domeniu în faţa căruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas înainte pentru campaniile şi strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a relatat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.
Conferințele abordate în cadrul acestei ediții a CNSC sunt:
- Introducere în neuromarketing;
- Neuromarketing – noua cale de cunoaștere a consumatorului;
- Neurodesign-ul în publicitate și relații publice;
- Neuroetica. Concluzii și previziuni.
După fiecare conferință, organizatorii și-au propus să invite un specialist în comunicare să exemplifice punctele atinse într-un studiu de caz.
Pentru mai multe informații despre acest eveniment și pentru a vă înscrie, vizitați site-ul cnsc.primeromania.ro. Înscrierile se pot face până la data de 5 mai.
Te invităm cu drag la ediția a 11-a a CNSC!