În zilele 14-15 martie, avem plăcerea să vă invităm la cea de-a V-a ediție a Laboratorului de Online care va avea loc la Hotel Ramada în Sibiu. Laboratorul de Online este o serie de cursuri de marketing online organizate de echipa Cabinetul de Business, în cadrul cărora participanții au ocazia să învețe și să aplice cele mai importante metode de online folosite în România.
La acest curs, participanții sunt invitați să participe cu laptop-urile proprii, pentru că vor primi o serie de instrumente și planuri pe care le vor avea de completat sub îndrumarea consultanților de la Cabinetul de Business. În urma acestui curs, participanții vor ieși cu o strategie și un plan de acțiune pentru fiecare metodă de marketing online menționată în curs, adaptate pentru companiile și afacerile lor. Pe baza acestor planuri și având cunoștințele necesare de marketing online, participanții de la acest curs pot contribui la implementarea planurilor direct pe afacerile sau proiectele pentru care aceștia lucrează.
Cuprins articol
Care sunt temele cursului?
Laboratorul de Online este structurat în patru module, prezentate sub forma a patru workshop-uri desfășurate pe durata a două zile. Acestea sunt:
#1 Content marketing și blogging
Acest workshop va fi susținut de Cătălin Ionașcu, fondatorul comunității Romanian Copywriter și consultant de marketing online în cadrul The Pharmacy. Veți afla cum se structurează conținutul unui website și blog, cum se realizează un plan editorial pentru blog și veți realiza propriul plan editorial pentru afacerile voastre.
#2 Optimizarea pentru motoarele de căutare
Pe baza planului de cuvinte cheie obținut în workshop-ul menționat anterior, Laurențiu Mihai, consultant de afaceri în cadrul DR Consultants și project manager Cabinetul de Business, va prezenta principalele metode de optimizare pentru motoarele de căutare on-page și off-page, cu exemple practice.
#3 Campanii de Google AdWords
Știm cu toții că Google AdWords, dacă nu este folosit corespunzător, poate fi o reală risipă a bugetului de marketing. De aceea, în cadrul acestui workshop practic, Laurențiu Mihai vă va spune cum să creați și să realizați o campanie Google AdWords pentru Search și Display.
#4 Creșterea unei pagini de Facebook (organic și paid)
Facebook este unul din cele mai populare website-uri din România, fiind folosit de peste 7 milioane de utilizatori. Acest workshop este susținut de Ovidiu Bălcăcian, consultant de marketing și co-fondator DR Consultants, împreună cu Laurențiu Strîmbu, consultant de marketing online în cadrul The Pharmacy. Veți afla practic cum să creșteți în mod organic o pagină de Facebook, cum se realizează un plan editorial de postări dar și cum să gestionați campaniile plătite de Facebook Ads și Promote Page.
Detalii de desfășurare
Ediția a V-a a Laboratorului de Online va avea loc în zilele 14-15 martie, la Hotel Ramada în Sibiu. Numărul de locuri este limitat la 20, iar înscrierile se pot face până pe 12 martie, inclusiv. Dacă doriți să vă înscrieți cu reducere de 25%, puteți profita până la data de 1 martie.
Pentru mai multe detalii despre acest curs și pentru înscriere, vizitați site-ul: laborator.cabinetuldebusiness.ro
Despre organizatori
Cabinetul de Business este inițiativa unui grup de tineri antreprenori români care își doresc dezvoltarea și educarea mediului de afaceri local. Considerăm că în România există mult potențial care trebuie dezvoltat pentru a genera o creștere la nivel economic.
Mai multe detalii pe: www.cabinetuldebusiness.ro