Cuprins articol
Sergiu Floroaia & Andrei Ciobanu
Performeri de stand-up comedy în Club 99, membri în Secor 7, comedianți, scriitori, video bloggeri și ocazional actori. Sergiu și-a făcut debutul pe scena de la Café Deko în anul 2006, iar Andrei, trei ani mai tarziu, după ce a trecut cu bine de preselecția organizată de o trupă de stand-up. Aceștia au reușit de-a lungul timpului să aducă zâmbetul pe buzele a milioane de români, care le-au auzit sau citit glumele.
Care-i treaba cu băieții ăștia?
Împreună cu sprijinul oferit de Kiss FM și Hahaha Production, cei doi au reușit să pună pe picioare una dintre cele mai reușite campanii de PR realizate în ultimul timp. După ce au parodiat luni bune hit-urile prezente în Kiss Top, aceștia au postat în urmă cu o săptămână un clip în care au satirizat nu mai puțin de 6 artiști autohtoni, într-un timp record de doar 3 minute și 47 de secunde. Glumele subtile, bine plasate, dar mai ales modul fin în care sunt transmise, lasă impresia unui conflict destul de aprig între cele două tabere.
Replica celor de la Hahaha Production a sosit ieri, ambalată frumos, într-un videoclip profesional, în care își fac apariția majoritatea membrilor acestui colectiv. Așa-zisul battle este unul ficțional și are ca scop promovarea noului matinal pe care cei doi comedianți îl vor face la Kiss FM începând din această toamnă. Versurile videoclipului venit din partea Hahaha sunt scrise tot de Sergiu și Andrei, fapt pentru care putem afirma cu tărie că autoironia este la ea acasă.
De ce ne place genul ăsta de umor, genul ăsta de promovare?
Umorul de calitate are rolul de a clădi caractere, de a denigra prejudecți și de a educa publicul folosind mesaje constructive. Din păcate, la momentul actual în România există puține persoane care fac un astfel de umor. Faptul că unele dintre aceste persoane încep să migreze dinspre internet spre TV și radio reprezintă, în opinia noastră, un pas înainte în primul rând pentru ei, iar în al doilea rând pentru public.
S-a mai folosit genul ăsta de promovare în România?
Da, promovarea prin muzică s-a mai folosit. Marius Moga promovează într-una din piesele sale campania „Pe barba ta”, orechestrată de Philips și Ogilvy & Mather. Exemplul l-a luat cel mai probabil de la colegii săi de breaslă, Corina și Connect-R, care în luna aprilie a acestui an au făcut o piesă dedicată înghețatei Corso.