Clientii sunt cei mai buni ambasadori ai brandului tau!

Au rămas doar 8 zile până la conferinţa de eCommerce TeCOMM din această primăvară din Bucureşti, eveniment ce va avea loc în 21 Aprilie şi va aduce împreună peste 250 retaileri online, dar şi pe cei din domeniile conexe care au tangenţă cu eCommerce-ul.

Viitorul eCommerce-ului constă nu în a atrage mereu noi clienţi, ci în creşterea constantă a numărului de clienți fideli. Aceştia sunt cei mai buni ambasadori ai brandului tău. Consumatorii au în prezent mai multă putere decât oricând să îmbunătăţească sau să înrăutăţească imaginea publică a unui brand, în funcţie de gradul de satisfacţie pe care îl au prin prisma magazinului online pe care îl deţin retailerii.

În cadrul TeCOMM Bucureşti se vor prezenta publicului subiecte privind inovaţia în comerţul online, cifre, statistici, cele mai noi tool-uri şi tactici eficiente de promovare, strategii de orientare către client şi loializarea acestuia, având ca temă centrală: “Power to the Customers”. 

Amprenta magazinului tău online – cum îţi fidelizezi clienţii pe termen lung?

Când ai un magazin online pe care vrei să îl dezvolţi corect, principalul tău scop este obţinerea profitului prin câştigarea încrederii clienţilor, astfel încât ei să se simtă satisfăcuţi.

Este greu să vorbim despre o reţetă a succesului atunci când ne referim la un magazin online, asta deoarece sunt numeroşi factori care influenţează bunul mers al unei afaceri digitale.

Potrivit unui studiu Daedalus, 58% dintre clienţii magazinelor online cumpără doar dacă vad simbolul de reducere, însă în prezent, este nevoie să oferi mai mult decât atât dacă vrei să-l transformi într-un client fidel. 

Te așteptăm la următorul nostru curs!

10-11 iunie, București: Curs de inițiere în Copywriting și Content Writing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

24-25 iunie, București: Workshop intensive de Copywriting și Content Writing (nivel: intermediar)
Înscrie-te aici

Make your customers feel unique este titlul debateului de deschidere al conferinţei de eCommerce, TeCOMM.  În cadrul acestuia, se va discuta despre piaţa de eCommerce din România, se vor dezbate diverse strategii şi modalităţi pe care aceștia le-au folosit pentru a oferi cumpărătorului o experienţă unică pe site şi ce tooluri au la dispoziţie pentru a-i atrage pe site, de a-i converti şi mai apoi de a-i fideliza. Cât de mult contează relaţia cu clientul? Ce cuvinte cheie folosesc pentru a atrage clienţii? Cum poate fi îmbunătăţită experienţa clienţilor într-un magazin online? Poate fi o provocare experienţa de cumpărături online personalizată?

Toate acestea şi nu numai vor fi dezbătute de catre reprezentanţi ai unor companii importante, precum: Bogdan Axinia – VP Platforms & Technology, experiență de peste 15 ani ani în online, în dezvoltarea de business și tehnologie „Comerțul online evoluează accelerat: odată cu schimbarea modului în care clienții se informează și fac achiziții, s-a schimbat și interacțiunea cu aceștia, mult mai simplă, mai rapidă și mai personalizată. Tehnologia a devenit astfel un facilitator, care întregește întreaga experiență de shopping, oferindu-le clienților posibilitatea de a cumpăra orice, de oriunde, la orice oră.”

Diana Tănase – Marketing Manager MasterCard, cu mai bine de 5 ani experienţă în marketing şi publicitate, implicată în campaniile de lansare ale noilor tehnologii de plată introduse de MasterCard pe piaţa din România (contactless, MasterPass), cât şi în promoţii cu parteneri din retailul şi e-tailul românesc: “Există o tendinţă din ce în ce mai vizibilă în comerţul modern la nivel global: pe masură ce creşte competivitatea într-un domeniu, cu atât avansează inovaţia şi dorinţa participanţilor la acel domeniu de a se diferenţia, şi mai ales în online. Cred că  întreaga experienţă la navigare este esențială pentru consumatorul online – de la prima impresie, până la punerea la dispoziţie a celor mai noi tehnologii şi soluţii de plată, pentru un checkout simplificat, în deplină siguranţă şi transparenţă, ce îi permite clientului să aleagă varianta cea mai potrivită stilului său de viaţă.”

Remus Vișan – Managing Partner Paravion şi Bavul.com, este unul dintre antreprenorii de succes din industria de turism, cu o experienţă de peste 19 ani în acest domeniu. În 2013 a primit  distincţia de “Cel mai tânăr lider în turism sau ospitalitate”: Zilnic, online, sunt distribuite milioane de link-uri, adică un volum imens de conţinut. Ce diferenţiază un conţinut de altul este relevanţa, dacă este captivant. Companiile care pot să creeze şi să împărtăşească poveşti bune, creează o relaţie cu clienţii săi, la care aceştia se vor întoarce din propria initiaţivă. Aceasta este direcţia pe care o urmăm pentru a întâmpina așteptările publicului Paravion, şi pe care o sprijinim atât cu research, cât şi cu o diversitate de conţinut, de la tips&tricks la video live din destinaţii.

“Noi avem un model de business hibrid care pornește fix de la dorinţa de a le înlătura clienţilor temerile clasice legate de online şi la crezul că orice minut suplimentar petrecut împreună cu ei construieşte o relaţie trainică şi inspiraţională. De la clienţi nu vin doar lucrurile tranzacţionale: comenzi, bani, retururi, ci şi un mix de idei, încurajări sau reproşuri care te ajută să creşti un business mai puternic. Cabinele noastre de Fericire nu oferă doar un serviciu clar – probezi înainte de a plăti – ci şi cadrul acestui dialog util.  În plus, combinaţia de content şi produse e gândit fix să îi inspire pe clienţi, să aleagă ceva ce li se potriveşte. Nu ne ferim să ne ducem şi aici eforturile în ambele lumi, online şi offline, de vreme ce într-o perioadă  în care printul e sub presiune, noi lansăm şi distribuim o revistă cu 20-25.000 de copii”, spune Robert

Berza – Country Manager Zoot.ro, fost director de marketing al eMAG Romania, manager al New Media Division în CME, cu o perioadă de pionierat în Internet Business Unit (IBU) în Pro TV.

„Am urmărit că prezența noastră online și offline să creeze clienților aceeași impresie peste așteptări – prin abordare, servicii și experiență. Vânzările noastre online au crescut cu mult peste 50% de la un an la altul. Astăzi, orice client poate intra în relație cu Flanco online, offline sau direct de pe mobil: ne urmărește, se informează în oricare dintre aceste medii și apoi decide cum și de unde să cumpere. De aceea, tratăm site-ul și aplicația mobilă Flanco la fel de atent ca rețeaua de magazine propriu zisă, dat fiind că, în online, programul de vânzare e non-stop” spune Cristina Mărtinaș, Online Sales Director la Flanco (cel mai eficient retailer electro-IT din România) cu o experiență de peste 11 ani în retail, din care peste jumătate acumulată în retailul electro-IT.

În cadrul acestui debate, Make your Customers feel Unique, vor lua cuvântul Flanco, Zoot.ro, Paravion, MasterCard, eMag, dar și Urgent Cargus, prin reprezentantul Nadia Homoc, Commercial Manager, cu o experienţă profesională de 14 ani în această companie.   

Publicul nu va fi doar unul spectator, ci va fi direct implicat prin interactivitatea oferită în cadrul acestui debate, unde se vor prelua şi întrebări din sală. Conferinţa este adresată oamenilor de afaceri care deţin magazine online, cât şi  celor din domeniile conexe.

Înscrierile la TeCOMM Bucureşti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro. Vezi aici agenda şi speakerii evenimentului.

Cătălin Ionașcu

Cătălin Ionașcu este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondator Romanian Copywriter și Content Marketing Manager în cadrul agenției The Pharmacy. În mod frecvent, susține cursuri de Content & Copywriting. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!