Markday este o conferință dedicată specialiştilor de marketing şi comunicare care se deosebeşte față de evenimentele existente atât prin structura aparte, cât mai ales prin invitaţii ediţiei.
Speakerii vor aborda subiecte de actualitate care vor fi transpuse ulterior în workshop-uri şi debate-uri. Astfel, exerciţiile şi dezbaterile vor implica direct publicul şi îl vor menţine în permanenţă activ. Conferinţa va găzdui în jur de 150 de invitaţi, va cuprinde prezentări, debate-uri si 7 workshop-uri tematice.
Printre speakerii confirmați sunt oameni din agenții de publicitate, oameni cu background de media, marketeri în companii, antreprenori, freelanceri, precum:
- Mircea Criveanu – orasulm.eu,
- Ionuț Oprea – Standout,
- Raluca Mihalachioiu – The Public Advisors,
- Oana Ioja – Ogilvy,
- Iulian Comănescu – comanescu.ro,
- Lorand Balint Boti – Platypus Group,
- Adrian Ilovan – Netlogiq,
- Iulian Pădurariu, The Marks,
- Nick Sohnemann, Innospark,
- Cristian Erzi, Beilink Business Foreign Affairs.
Temele acoperite în acestă ediție sunt: mobile campaigns, engagement 2.0, gamification, building relationships, maximizare rezultate în online, psihologie marketeri, client service creativ, innovation marketing.
Programul complet îl găsiți pe site-ul evenimentului, mai multe detalii despre speakeri găsiți pe blogul acestuia și ultimele noutăți le aflați pe pagina de facebook dedicată.
Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook: