Spiritul Craciunului in reclamele din 2016

Odată cu apropierea sărbătorilor se topesc chiar și cele mai aspre temperamente: cu toții încercăm să devenim mai buni, să dăruim mai multă căldură tuturor celor din jurul nostru. Cu siguranță, reclamele ce evocă spiritul Crăciunului vin ca un stimulent pentru a ne reaminti că a venit timpul să credem în miracole.

Vă propun să savurăm împreună o serie de reclame minunate, ce scot în evidență farmecul sărbătorilor de iarnă. Și, apropo, sunt proaspete: din noiembrie 2016.

John Lewis Christmas Advert 2016 – #BusterTheBoxer

Cum poate arăta o reclamă pentru un magazin online? De obicei, în spațiul românesc, aceasta se rezumă la prezentarea produselor și reducerilor sezoniere. Banal, dar practic, cum ar spune unii. Ei bine, videoclipul de mai jos sparge tiparele și vine cu un mesaj extrem de convingător: „Gifts that everyone will love”.

Sugestiv și la țintă.

Lidl Christmas Ad 2016: Homecoming | Chemistry

Ce poate fi mai plăcut decât pregătirile pentru sărbătorile de iarnă? Atunci parcă nici scuturatul covoarelor nu mai e un proces atât de anevoios. Toate se fac cu plăcere; mai cu seamă, gătitul. Fiecare membru al familiei are o sarcină de îndeplinit. Nu întâmplător, în reclama de mai jos, cei de la Lidl ne îndeamnă să „împărtășim cât mai multe bucurii cu cei apropiați”.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

7-8 octombrie, București: Curs practic de inițiere în Content Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

14-15 octombrie, București: Workshop intensiv de Copywriting și Content Writing (nivel: intermediar)
Înscrie-te aici

Apropo, v-ați sunat rudele?

M&S 2016 Christmas Ad: Christmas with love from Mrs Claus

Iarăși avem o altfel de reclamă pentru un magazin online. Dacă cei de la John Lewis promit câte un cadou pe gustul fiecăruia, atunci Marks and Spencer garantează livrarea la timp, în orice colț al lumii. Santa, te așteptăm, cu elicopter sau fără!

A Coke for Christmas – Official Advert 2016

Revelion fără Coca-Cola? Pare ireal. Odată ce Coca-Cola cândva l-a îmbrăcat pe Moș Crăciun în haină roșie, pare că își ține an de an promisiunea de a ne lumina sărbătorile de iarnă. Mesajul lor, ca de obicei, e simplu și emoționant: chiar și un gest mic de atenție, cum ar fi o sticlă de Coca-Cola, va face pe cineva fericit. Iar ajunul sărbătorilor e cel mai potrivit moment de a-i surprinde pe cei dragi.

Sainsbury’s OFFICIAL Christmas advert 2016 -The Greatest Gift

Deși marile rețele de supermarket-uri au de câștigat cel mai mult în perioada sărbătorilor, se pare că există printre ele și unele care nu uită să mulțumească cumpărătorilor.

E lăudabila inițiativa celor de la Sainsbury’s de a ne aminti că cel mai prețios cadou, totuși, rămâne timpul pe care alegem să-l petrecem cu cei dragi. Așa că nu e bai să aduci cadoul cu întârziere, esențialul e să fii alături, când cei dragi au nevoie de tine.

Waitrose Christmas TV ad 2016 | #HomeForChristmas

Întotdeauna e plăcut să știi că cineva te așteaptă acasă. Mai cu seamă de sărbători, când ai atâtea bucurii de împărtășit și atâtea bunătăți de savurat.

În videoclipul de mai jos, rețeaua de magazine Waitrose ne asigură că toată lumea va reuși să-și umple masa de sărbători și să ajungă la timp acasă, chiar și după o zi plină de peripeții. Așa că dacă nu crezi în miracole, trebuie să crezi în magazinul preferat care va funcționa până la cea mai târzie oră, pe ploaie, vânt și furtună.

Sper că v-a plăcut selecția mea și vă stârnește spiritul Crăciunului 🙂

Să aveți parte sărbători minunate și cea mai frumoasă iarnă!

Elena Știubei

Am devenit copywriter cum 4 ani, deşi romanul meu cu advertising-ul a început încă din facultate. Atunci am înţeles că reclama nu e doar o sursă de venit, ci e artă şi inspiraţie deopotrivă. Am învăţat mult. Am citit mult. Aşa am ajuns să obţin titlul de licenţiat şi master în domeniu. Aşa am ajuns să fac ceea ce-mi place. Nu-i cred pe cei care susţin că reclama nu-i influenţează; oricum, ceva îi face să aleagă Cola şi nu Pepsi atunci când merg la cumpărături. Şi eu ştiu ce. ;)

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!