Cum a fost anul acesta la Webstock?

Ediția din acest an de la Webstock a pus în valoare importanța conținutului din social media. Fie că vorbim despre conținutul video, foto sau text, acesta tinde să fie inspirațional și bazat pe insight-uri puternice. Așa cum se menționează și în presa internațională, conținutul din social media devine inspirațional, iar storytelling-ul este bazat puternic pe emoțional.  

Campania de promovare a concertului trupei Vunk – Orașul Minunilor a punctat cel mai bine acest lucru, în cadrul secțiunii de Innovation and Communication. Deja nu mai putem vorbi despre un trend, ci despre o necesitate. Rețelele sociale nu pot lipsi din strategia de comunicare online a unui brand, cu atât mai mult când vorbim despre demararea unei noi campanii de comunicate. Și aici aș puncta încă ceva: indiferent de obiectivul acestei campanii: lansare de produs, rebranding, etc. 

Cum poți folosi social media pentru lansarea de noi produse? 

Din cele prezentate în cadrul Webstock am extras cele mai important elemente și vi le prezentăm pas cu pas. Rețelele sociale sunt un element important în cadrul strategiei de comunicare digitală, mai ales dacă aceasta are la bază un concept puternic, care are la bază o cercetare foarte bine pusă la punct. 

1. Teasing – rețelele sociale pot fi folosite ca instrument de a crea buzz în jurul unui eveniment al brandului tău. Așa cum precizam mai sus, Orașul Minunilor a început ca un proiect al unei asociații care invita oamenii să vadă partea bună a lucrurilor, ca și cum ar trăi la propriu, într-un oraș la minunilor. 

2. Spune ce este în spatele proiectului – dacă inițiativa ta este una inspirațională și mulți oameni se regăsesc în ea, oamenii nu vor avea o reacție negativă când le vei spune că în spatele proiectului se află de fapt un brand. 

3. În timpul campaniei – wall-ul de Facebook a paginii de brand poate deveni cu ușurință un hub de campanie, unde fanii să primească informații, dar și jocuri și postări interesante. Este de preferat ca pe parcursul unei campanii, marketerii să se focuseze 100% pe promovarea campaniei respective, și nimiv altceva. În această perioadă se pot găsi activări și jocuri care să îi mențină activi pe fani. 

Mai jos am atașat o prezentare cu cele mai importante aspecte care s-au punctat la Webstock în acest an.

Dacă ai fost anul acesta la Webstock, împărtășește-ne impresiiiile tale în secțiunea de comentarii de mai jos!

Foto: sursă foto 

Mădălina Balaban

Lucrez în marketing și în online din 2011 și sunt posesoarea unei meserii care îmi place foarte mult. Scriu despre gânduri mari în cuvinte simple și asta mă reprezintă. Aflați mai multe despre mine pe blogul madalinabalaban.ro

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock