Cum l-am cunoscut pe Martin Lindstrom

Martin Lindstrom este un reputat autor de origine daneză, recunoscut internațional pentru contribuția adusă în marketing și branding. Printre cărțile scrise de acesta amintim „Buyology”, care a fost declarată cartea de marketing a anului 2009, „Branduri senzoriale” și „Brandwashed”, distribuite în România sub emblema editurii Publica.

Conferința „Get inside the customers’s mind”, organizată de agenția Brand Emotion, a avut loc în data de 2 octombrie în incinta hotelului Radisson Blu din București. În cele peste 8 ore de prezentare, Martin Linstrom a împărtășit celor aproape 500 de participanți cunoștințele acumulate în peste 20 de ani de experiență, punând accent pe comportamentul cumpărătorilor, pe marketingul subliminal și pe influența inconștientului în luarea deciziilor.

Prezentarea speaker-ului danez a fost structurată în patru părți:

  • Buyology | Neuromarketing
  • Smash your brand
  • The Morgansons
  • Sleeping with your consumer

conferinta Martin Lindstrom

Sursă foto: Neagoie Iuliana Maria

Personal, cel mai mult mi-a plăcut ultima parte a conferinței, în care a dezvoltat  una din teoriile cu ajutorul căreia poți intra în mintea consumatorului. Metoda constă în observarea consumatorului la el acasă, 24/7, pe o anumită durată de timp. Martin Lindstrom a declarat recent într-un interviu că împreună cu echipa sa studiază consumatori din 77 de țări diferite pentru a înțelege cu adevărat modelele lor de comportament.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

10-11 iunie, București: Curs de inițiere în Copywriting și Content Writing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

24-25 iunie, București: Workshop intensive de Copywriting și Content Writing (nivel: intermediar)
Înscrie-te aici

La fel de mult mi-a plăcut și firea entuziastă, modul calm și calculat cu care a răspuns la fiecare întrebare venită din public, talentul actoricesc cu ajutorul căruia a reușit să mențină și să capteze atenția participanților pe toată durata conferinței și, nu în ultimul rând, devotamentul pe care l-a arătat față de publicul său. În timpul pauzelor Martin Lindstrom a semnat zeci de cărți, a făcut sute de fotografii și oferit răspunsuri adaptate la brand-urile fiecărui participant.

Pentru mai multe informații despre Martin Lindstrom, vizitați site-ul acestuia: www.martinlindstrom.com

Mulțumim Brand Emotion și Editura Publica pentru oportunitatea oferită!

Conferinta Martin Lindstrom

Teodor Chiripuci

Teodor este un tânăr pasionat de publicitate, membru in comunitatea Romanian Copywriter. Află mai multe despre Teodor pe profilul lui de Romanian Copywriter.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!