De câteva luni, de când am lansat acest blog, vorbim aproape zilnic despre textele care vând.
A venit momentul să ne întrebăm:
Cuprins articol
Cum punem în practică scrierea de texte care vând?
Ideea a venit dintr-un exercițiu de pe warriorforum.com, un forum internațional de marketing online. Așa că ne-am gândit să te provocăm la un duel al scrierii de texte originale, care să vândă un anumit produs.
Brief-ul nostru arată cam așa:
Se dă o săniuță și o întoarcere la tradițiile de iarnă.
Deși suntem în luna lui Cuptor și avem 35 de grade afară, mergem pe principiul: Fă-ți vara sanie și iarna car, și vom servi cu un text de 200-250 de cuvinte prin care să vindem acest obiect, dat printr-un comentariu în secțiunea de mai jos.
Publicul țintă cărora trebuie să le vindem sania sunt tinerii cu vârste cuprinse între 10 și 20 de ani, care sunt captivați de farmecul internetului și au uitat să se distreze în aer liber, cum se obișnuia altădată.
Cum fiecare duel are un câștigător, miza pusă în joc este următoarea:
Autorul comentariului ales câștigător va avea șansa să scrie un articol pentru blogul Romanian Copywriter, pe o temă la libera sa alegere. Noi ne vom ocupa, cât putem de bine, de publicarea și promovarea acestuia!
Comentariile vor fi evaluate de o echipă formată din cei mai experimentați membri ai comunității Romanian Copywriter.
Duelul celor mai bune comentarii este valabil până marți, 31 iulie, la ora 13:00. În seara aceleiași zile vom anunța câștigătorul.
Așadar, cine va scrie cel mai bun text? Să înceapă duelul!