Se pare că Facebook se gândește și la utilizatorii supărați și pregătește un nou buton: Sympathize. Te-ai despărțit recent de iubita/iubitul tău, suferi din dragoste sau pur și simplu te alături unei cauze nobile? Atunci nicio problemă, prietenii tăi vor putea să se conecteze evenimentul din viața ta, altfel decât prin apăsarea butonului „Like”.
Butonul Sympathize ar putea fi folosit pentru situațiile în care nu îți place ce a postat un prieten, dar empatizezi cu textul/poza respectivă. Cei de la Facebook s-au gândit spre exemplu la postările despre cazurile sociale, la care utilizatorii apasă butonul „like” din instinctul de a avea o reacție, dar fără să le placă situația în care se află un copil sau un bătrân.
Prin urmare, butonul Sympathize ar evita această situație ciudată în care utilizatorii apasă butonul „Like”, la postările ce te înștiințează de moartea unui artist sau de cazuri sociale ale unor copii bolnavi.
Unde va fi poziționat butonul Sympathize?
Potrivit reprezentanților de la Facebook, butonul nu va fi vizibil, ci va apărea ca o opțiune pentru utilizatori, în momentul când aceștia selectează o stare negativă: feeling sad, angry, bored,etc. Adăugarea butonului Sympathize este la stadiul de proiect, dar nu este exclus să se implementeze.
Reprezentanții companiei au precizat că momentan se concentrează pe îmbunătățirea serviciilor de advertising pentru branduri. Ce alte surprize ne pregătește Facebook în 2014, rămâne de văzut, dar așteptările utilizatorii sunt foarte mari 🙂
Voi ce credeți, Facebook are nevoie de butonul Sympathize?