Cele mai recente zvornuri despre publicitatea pe Facebook sunt strâns legate de testarea unui nou tip de ad-uri. După ce Facebook a anunțat că începând cu data de 9 aprilie 2014 va anula posibilitatea de a utilizaSponsored Stories, se pare că acum dorește să introducă ad-uri noi.
De curând, Facebook a început să testeze Sponsored Links, ca o nouă modalitate de promovare. Linkurile pe care brandurile le vor putea promova vor apărea sub secțiunea de comentarii a postărilor care au legătură cu produsul/serviciul promovat. Pentru administratorii de pagini de brand, Sponsored Links vine să ajute la promovarea de informații relevante în contexte prielnice și anume acolo unde găsim acei fani care sunt interesați de un anumit subiect.
Nu se vorbește încă despre costurile Sponsored Links, dar se pare că nu vor fi la fel de ieftine precum Sponsored Stories. Tot ceea ce putem spera este că vor putea ținti un public mai relevant pentru ceea ce se dorește a fi promovat. Ad-urile sponsorizate (Sponsored Stories) sunt destul de puțin costisitoare și livrează rezultate foarte bune; lucru care nu este în folosul bugetului companiei Facebook. Așa că le vor închide.
Sponsored Links ar trebui să fie o combinație eficientă pentru bugetul și eficiența Facebook, dar care să aducă și rezultate relevante pentru branduri. Marketerii nu doresc să se repete figura de la algoritmul de Facebook Reach, când reach-ul organic a scăzut dramatic, pentru a impulsiona brandurile să mărească bugetele de ad-uri.