Festivalul de publicitate InterADdictive – ediția a II-a

Festivalul Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania, cunoscut și sub numele de TiMAF, în parteneriat cu Cannes Lions România anunţă cea de a II-a ediţie a festivalului de publicitate InterADdictive. Aceasta va avea loc la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj-Napoca în perioada 10 – 12 octombrie.

În primele două zile, Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions în România, Ionuţ Munteanu, trainer şi fondator al agenţiei de marketing digital WebDigital şi Alex Ursa, Director Executiv al agenţiei Netlogiq vor susţine mai multe workshop-uri destinate atât tinerilor ce îşi doresc să urmeze o carieră în domeniul publicităţii cât şi specialiştilor.

De asemenea, organizatorii festivalului de publicitate InterADdictive vin în întâmpinarea participanţilor creativi şi dornici de afirmare cu două competiţii noi şi premii atractive. Competiţia de brief-uri, organizată în parteneriat cu Festivalul Internaţional Cannes Lions îi oferă câştigătorului o bursă în cadrul „The Alternative School for Creative Thinking”, iar competiţia de spoof-uri, 5 invitaţii la „Shorts Night”, eveniment dedicat filmelor de scurt metraj.

Termenul limită de înscriere în cadrul acestor competiţii este 12 octombrie, iar regulamentele de participare pot fi consultate pe site-ul www.timaf.com, la secţiunea evenimente.

InterADdictivePoster

În ultima zi a festivalului, moderatorii evenimentului, Bogdan Rădulescu şi Tibi Codreanu, vor ghida publicul prin domeniul publicităţii într-o prezentare inedită ce va conţine spectacole de pantomimă şi stand-up comedy acompaniate de un live band. Tot în cadrul acestui eveniment vor fi anunţaţi şi câştigătorii competiţiilor de brief şi spoof, iar Teodora Migdalovici va înmâna bursa la “The Alternative School for Creative Thinking”.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

10-11 iunie, București: Curs de inițiere în Copywriting și Content Writing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

24-25 iunie, București: Workshop intensive de Copywriting și Content Writing (nivel: intermediar)
Înscrie-te aici

Câștigătorii vor beneficia în baza acestei burse de aproape două luni de pregătire și studio în materie de cyber, integrated communication și creative effectiveness.

Taxa de participare variază între 15 şi 35 de lei.

Festivalul de Publicitate InterADdictive are loc în cadrul celei de-a patra ediţii a Festivalului Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania. Acest festival are loc în perioada 3 – 19 octombrie 2014 şi va cuprinde spectacole cu artişti internaţionali si naţionali, petreceri, competiţii de muzică, dans, fashion şi graffitii. Evenimentele vor avea loc în peste 50 de locaţii din Cluj – Napoca, cu implicarea a peste 200 de voluntari.

Echipa Romanian Copywriter susține festivalul de publicitate interADdictive și va lua parte la acest eveniment. Vă așteptăm cu drag!

Lăcră Timofciuc

Lăcrămioara este membru în comunitatea Romanian Copywriter și marketing manager la Careers in White.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!