Honda Civic Type R – the other side

Materialul de mai jos își propune să promoveze simultan două modele de autoturisme, care au în comun doar caroseria, mai exact Honda Civic și Honda Civic Type R. Diferențele dintre cele două modele încep de la performanțele tehnice, preț, aspect interior, calitatea materialelor folosite, și continuă până la strategii de comunicare și public țintă.

Reclama este semnată de agenția Wieden + Kennedy London și regizată de Daniel Wolfe, iar clipul a fost lansat în exclusivitate pe Youtube, datorită oportunităților oferite de această platformă. 

Mai jos este teaser-ul campaniei:

Pentru a da start distracției, apasă butonul play, iar apoi folosește tasta R pentru a schimba cele două planuri între ele; acest lucru este posibil doar pe profilul de YouTube HondaVideo.

De ce tasta R?

E o analogie destul de simplă. Type mai înseamnă și a dactilografia, ceea ce înseamnă că Type R poate fi înțeles și ca Apasă pe R. Linia de modele Type R de la Honda conține ediții speciale, îmbunătățite, ale autoturismelor Honda obișnuite. Principalele atuuri ale acestor modele sunt greutatea redusă, numărul crescut de cai putere, optimizarea motorului și îmbunătățirea aspectului exterior.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

Honda Motor Company este o corporație multinațională cu sediul în Japonia, care produce de la autoturisme și motociclete până la roboți și avioane cu reacție. Aceasta a fost fondată în septembrie 1948 și are un venit de aproximativ 120 miliarde de dolari (FY2009).

Teodor Chiripuci

Teodor este un tânăr pasionat de publicitate, membru in comunitatea Romanian Copywriter. Află mai multe despre Teodor pe profilul lui de Romanian Copywriter.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!