După ce creativii de la Fox Film au petrecut ore în șir certându-se pe cromatică și pe ce font e mai bine să folosească, vine un puști îmbrăcat în hanorac larg, scoate un cuțit și trage șase tăieturi lângă posterul lor. Brusc, minunea se întâmplă, iar reclama se viralizează instant. Aceasta este povestea din spatele acestor imagini, folosite în vară pentru lansarea filmului The Wolverine.
Tânărul locuiește în Brooklyn și a făcut o pasiune din vandalizarea posterelor prezente la metroul newyorkez. Paradoxal, în ciuda faptului că prin operele sale promovează doctrina anti-consumeristă, acesta a reușit fără prea mare efort să creeze o reclamă incredibil de bună punând într-o lumină proastă întreg departamentul care se ocupa de lansarea filmului, întrucât n-au fost ei primii care s-au gândit la acest concept.
Puștiul cu hanorac larg poate fi găsit pe Flickr purtând numele de Poster Boy NYC. Tot aici puteți vedea mai multe din lucrările micului erou al străzii.
În ultimul timp fenomenul a luat amploare și poartă denumirea de Brandalism (brand + vandalism), acesta caracterizându-se prin apariția de reclame în spații necomerciale ori distrugerea deliberată a iconografiei corporatiste având ca scop protestul, amuzamentul ori transmiterea de mesaje sociale.