Despre George Roșu probabil ați mai auzit. Desenează zilnic, îl găsiți și pe wallsticker, face petreceri private cu Suzuka, pisica lui, și are vernisaje în stânga și în dreapta (apropos, dacă vă grăbiți, până pe 23 octombrie găsiți desenele lui la Acuarela).
Pe lângă desenat, George face parte și din Depoul de Artă Urbană – un „laborator de artă” independent, în care un grup de artişti entuziasti şi dedicaţi au lansat proiecte complexe de artă şi cultură urbană. DAU promovează şi sprijină arta producând evenimente cultural-educative, cu implicare socială.
Nu numai că așteptăm să vedem ce mai desenează, dar am zis să intrăm un pic și în lumea lui și să îl luăm la rost cu legăturile dintre copywriting, vizual, clienți și artă.
Pentru că e de prisos să spunem mai multe și o imagine e cât 1000 de cuvinte vă zic din prima că George crede că
și oricum ar fi…
și este un pic
În agenda lui scrisă de mână, ne-am infiltrat și noi cu câteva întrebări, la care nu numai că ne-a răspuns, dar ne-a și desenat. 🙂