Cum poti invata mai bine marketing online?

Există, desigur, mai multe răspunsuri la această întrebare, însă cel mai la îndemână este să pui în practică o serie de exerciții și simulări de campanii, alături de specialiști. Pentru că mereu principiul meu de învățare a fost „practica e mama învățăturii”, am pus bazele unei serii de cursuri practice de marketing online care te vor trece prin toate noțiunile de care ai nevoie, de la strategie la implementare, astfel încât vei putea realiza propriile campanii de marketing online, fără ajutor extern.

Cursurile vor avea loc în octombrie, în două weekend-uri diferite și sunt ultimele ediții ale cursurilor din București, din acest an.

Cele două cursuri vor avea loc la Education Point, pe str. Mendeleev nr. 7-15, sector 1, București, astfel:

  • 10-11 octombrie: Content Marketing și SEO;
  • 17-18 octombrie: PPC Marketing (Google AdWords și Facebook Ads).

Ce vei experimenta la aceste cursuri?

În cadrul cursului de Content Marketing și SEO vom discuta și vom pune în practică noțiuni precum:

  • strategia de conținut,
  • crearea și structurarea conținutului pe website,
  • blogging și redactarea de articole,
  • email marketing,
  • crearea și folosirea de landing page-uri,
  • audit SEO și linkbuilding.

Vei pleca acasă nu doar cu o diplomă care atestă participarea ta la curs, ci și cu multă experiență și un plan editorial pentru blogul tău, un calendar de campanii de email marketing, un audit SEO realizat chiar de tine pentru site-ul tău și o listă de activități de linkbuilding pe care le poți pune în practică imediat.

Cursul de PPC Marketing va fi împărțit în două: Google AdWords și Facebook Ads. Aici vei avea ocazia să simulezi propriile campanii de PPC (Pay Per Click), trecând prin fiecare etapă de realizare a reclamelor plătite și optimizarea acestora.

În urma cursului, vei primi o diplomă de participare, un voucher de 200 lei pentru viitoarele tale campanii Google AdWords și vei dobândi experiența simulării, direct din contul tău, a unei campanii complete de Google AdWords și Facebook Ads. Vei ști exact ce buget să aloci și cum să ți-l optimizezi când îți vei gestiona propriile campanii.

Cătălin Ionașcu la Laboratorul de Online Sibiu
Cătălin Ionașcu la Laboratorul de Online Sibiu

Până în prezent, cele 17 ediții ale Laboratorului de Online au ajutat peste 250 de companii să își îmbunătățească prezența în mediul online.

Iată o parte din impresiile participanților:

„Am rămas cu o impresie deosebită în primul rând față de trainerii prezenți dar și de conținutul cursului. A fost o ilustrație minunată despre ce trebuie făcut pentru a demara un proiect online.”, a spus Liliana Roman, o fostă participantă la Laboratorul de Online în Iași.

Iulia Chință, care a participat la Laboratorul de Online în Cluj-Napoca, a spus în urma cursului: „Mi-a facut o deosebita placere sa particip la cursul de marketing online organizat de Cabinetul de Business. Informatiile transmise sunt foarte utile si, cel mai important, aplicabile in activitatea oricarei companii. Cu siguranta voi participa si alte cursuri organizate de voi. Va mai asteptam in Cluj-Napoca!”

Pentru a citi mai multe impresii, intră aici.

Ovidiu Bălcăcian la Laboratorul de Online Iași
Ovidiu Bălcăcian la Laboratorul de Online Iași

Cine sunt facilitatorii?

Organizatorii acestui curs susțin că „practica e mama învățăturii”, motiv pentru care au structurat acest curs în 60% practică și 40% teorie. Partea practică va însemna lucru individual, sub îndrumarea facilitatorilor, fiecare participant având ca studiu de caz propria companie sau organizație.

Cursurile sunt susținute de co-fondatorii agenției de marketing online The Pharmacy:

  • Laurențiu Mihai, specialist acreditat Google AdWords, project manager Cabinetul de Business și blogger la laurentiumihai.ro
  • Ovidiu Bălcăcian, trainer în cadrul Cabinetul de Business, specialist campanii social media și blogger la ovidiubalcacian.ro
  • Cătălin Ionașcu, specialist content marketing, trainer în cadrul Cabinetul de Business, blogger la catalinionascu.ro și fondator Romanian Copywriter.

Dacă vrei să te înscrii…

….beneficiezi de o reducere specială de 30 Euro dacă folosești codul promoțional #RoCopy30 în completarea formularului de înscriere la eveniment.

Dacă vrei să participi la ambele cursuri beneficiezi de o reducere specială.

Pentru a asigura o experiență releventă fiecărui participant, numărul de locuri este limitat la 15, așa că te sfătuim să te grăbești pentru a nu îți pierde locul!

Ambele cursuri vor avea loc la Education Point, str. Mendeleev nr. 7-15, sector 1, București.

Pentru înscrieri și mai multe detalii despre ambele evenimente, intră pe: laborator.cabinetuldebusiness.ro

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock