Iron Man semneaza cu McDonald’s

Vestea  bombă a fost făcută chiar de către directorul executiv Marvel Entertainment, Isaac Perlmutter, într-un comunicat de presă apărut prima oară în data de 31 martie, la Chicago. Gigantul studio american a semnat un contract de 3.7  miliarde de dolari cu McDonald’s pentru promovarea produselor în seria Iron Man. În urma acestui contract, lanțul de restaurante fast food capătă drepturi depline atât pentru promovarea produselor sale în benzile desenate și filmele în care apare Iron Man, cât și pentru a înlocui însemnul de pe pieptul supereroului cu logotipul McDonald’s!

1

Armura cea nouă va putea fi văzută în noua peliculă Iron Man 4, a cărei lansare este programată pentru data de 5 mai 2017. Fanii seriei de benzi desenate se declară de-a dreptul revoltați în rețelele de socializare de această decizie. „Urmăresc benzile desenate de când aveam 7 ani, am crescut cu ele.  Nu vreau să văd reclame pe supereroii mei preferați, sunt sătulă de ele la TV!”, a declarat Emily Haox pentru una din televiziunile americane.

3

Mișcarea făcută de McDonald’s este una foarte inteligentă, întrucât devine primul brand care reușeste sponsorizarea unui personaj ficțional arhicunoscut. Concomitent cu lansarea filmului în sălile cinematografelor, în pungile de Happy Meal ® vor apărea jucării metalice pe care, unindu-le, vei obține armura supereroului.

Tot în timpul conferinței, Marvel Entertainment și-a luat angajamentul ca noua fuziune dintre cele două branduri să fie integrată în scenariul filmului  fără a-i aduce însă schimbări majore.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

2

sursa foto: Marvel Entertainment

UPDATE: Sperăm că nu v-a speriat mica noastră glumă de 1 aprilie. McDonald’s nu a semnat niciun fel de contract cu Marvel Entertainment, imaginile sunt de fapt creația unui Graphic Designer italian numit Roberto Vergati Santos. Acestea fac parte din seria „Sponsored Superherose”, colecția completă puntând fi găsită pe contul de Behance al artistului. 

Imaginați-vă că într-o zi capitalismul va ajunge la momentul în care marile branduri vor începe să sponsorizeze supereroi. Cum le-ar influența asta imaginea? Pe baza acestei ipoteze am decis să experimentez pe unele personaje și să văd care ar fi rezultatul unei astfel de idei.” , scria acesta înainte de a-și prezenta proiectul.

Teodor Chiripuci

Teodor este un tânăr pasionat de publicitate, membru in comunitatea Romanian Copywriter. Află mai multe despre Teodor pe profilul lui de Romanian Copywriter.

  • Tudor

    OOO, vă pregătiţi pentru ziua de mâine?!

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!