În ultimii doi ani, seria de cursuri Laboratorul de Online pe care le organizez alături de colegii de la Cabinetul de Business a crescut foarte mult, ajungând la a VII-a ediție.
La începutul săptămânii am revenit acasă, la Brașov, după o nouă ediție reușită a acestui curs care a avut loc la București. Mă bucur să vă anunț că această ediție a fost una din cele mai reușite de până acum și o să vă spun în continuare de ce.
La acest curs, rata de participare ne-a depășit așteptările! Numărul de locuri pe care le-am pus la dispoziție a fost depășit iar participanții au oferit un feedback pozitiv în urma acestor două zile.
M-am simțit minunat să interacționez cu un grup de oameni minunați, interesați de marketing online și de cum își pot dezvolta afacerile, blogurile sau proiectele la nivel online.
Cum s-a desfășurat Laboratorul?
În prima zi a cursului, ne-am cunoscut mai bine între noi și am prezentat o serie de statistici interesante despre internet în lume și în România. Fiecare persoană care a venit la acest curs a avut ocazia, încă de la început, să „îmbrace halatul medical” oferit de doctorii de serviciu de la Cabinetul de Business și să examineze sistemul de marketing online al propriei afaceri.
În continuare la curs, am susținut un workshop despre cum funcționează sistemul de inbound marketing și despre metode și unelte eficiente de content marketing. Am pus accent pe blogul de companie și am pus bazele unui plan editorial pentru fiecare din blogurile participanților.
Cătălin Ionașcu despre Inbound MarketingÎn a doua parte a primei zile, Laurențiu Mihai a susținut un workshop despre metode și strategii de SEO care funcționează în România. S-a discutat despre SEO on-page și SEO off-page și fiecare persoană a avut ocazia să își analizeze performanțele propriului website și să realizeze o listă cu îmbunătățiri pe care le pot face, din punct de vedere al optimizării.
A doua zi a cursului a început cu sesiunea de Google AdWords (Search și Display), unde participanții au învățat ce înseamnă să creeze și să gestioneze o campanie în mod eficient. Au urmat două workshop-uri despre Facebook (organic și paid) susținute de Ovidiu Bălcăcian, în cadrul cărora participanții au devenit, fiecare, administratori ai unei pagini de Facebook și au aflat toate elementele necesare pentru a desfășura campanii prin intermediul acesteia.
Laurențiu Mihai despre SEOCursul s-a desfășurat în cadrul complexului Education Point, un loc potrivit pentru astfel de evenimente, al cărui personal ne-a oferit toate condițiile necesare unei bune desfășurări. Locația are o poziționare centrală și oferă un cadru optim de învățare și educare pentru fiecare persoană care îi calcă pragul.
Ovidiu Bălcăcian despre FacebookLa finalul Laboratorului de Online, ni s-a alăturat Cătălin Rizea, co-fondator și general manager al agenției de email marketing EmailWing, care a premiat în urma unei tombole doi dintre participanții la curs cu abonamente la serviciile complete de email marketing pe care le oferă agenția.
Impresiile participanților
În continuare vă oferim o parte din impresiile pe care ni le-au transmis participanții:
„Cursul m-a ajutat să conştientizez importanţa marketingului online pentru orice tip de business şi să îmi lămuresc/îmbunătăţesc o serie de cunoştinţe legate de SEO, Facebook Ads, strategii de campanii în online. Mi-au plăcut sfaturile şi exemplelele doctorilor de gardă şi abia aştept să pun în aplicare ce am învăţat. Pentru mine cursul a reprezentat răspunsul complet, clar dar prietenos la întrebarea: „Cum să îmi ajut textul şi conceptul să se vândă?” Recomand cursul Cabinetului de Business tuturor celor care vor să înveţe practic cum să crească profitabil în online.” Alexandra Profir
„Experienta numita „Laboratorul de Online” si-a atins, din punctul meu de vedere, scopul si anume mi-a punctat si lamurit cateva necunoscute: ce este si cum se foloseste Facebook Paid respectiv Google Adwords si cat de importanta este partea de content marketing pentru afacerea mea online si cum se face SEO ca la carte – toate prezentate intr-o maniera prietenoasa dar profi, in egala masura, cu echilibru intre partea teoretica si cea practica.
Astazi am inceput deja sa lucrez folosind „planurile editoriale” oferite de voi deoarece le consider extrem de utile mai ales pentru o persoana nu foarte organizata, cum este si cazul meu! Intalnirea cu voi mi-a deschis si mai mult apetiul pentru informatiile despre tot ce inseamna marketing online, de aceea promit sa va urmaresc activitatea in continuare si sper sa am ocazia sa mai particip si la alte cursuri organizate de Cabinetul de Business.” Manole Manuela
„Cursul Laboratorul de Online oferit de catre Cabinetul de Business este o introducere bine structurata si usor de inteles in lumea marketing-ului online. Se concentreaza asupra programelor si metodelor cele mai frecvent utilizate de promovare online si include si sfaturi pe care numai persoane cu experienta precum echipa Cabinetul de Business le pot oferi. Am fost foarte multumita de organizarea si continutul cursului, si il recomand din toata inima.” Carmen Valache
„Initiativele noi sau cele interesante mi-au atras tot timpul atentia… In sensul acesta, cursul organizat de echipa de la Cabinetul de Business face parte din categoria produselor care-mi starnesc dorinta de a sti mai mult!
Organizat bine, moderat de traineri tineri si experimentati, pasionati, cursul a fost o surpriza placuta pentru mine, datorita continutului actual necesar omului care face marketing online: conceperea si formatarea unui text pentru site sau blog intr-un mod profesionist , realizarea campaniilor AdWords, realizarea unui proces SEO altfel decat o face un incepator sau un om care nu este initiat deloc in Search Engine Optimization.
Personal, ii incurajez pe organizatori sa dezvolte programul, sa organizeze in toate zonele tarii astfel de cursuri si sa caute mereu prin orice canal sa-si impartaseasca cunostintele acumulate in timp.
Iar celor care nu au participat din motive cunoscute doar de ei, le recomand cu caldura participarea la cursurile organizate de Cabinetul de Business.” Ioan Vasilescu
„Ce a insemnat pentru mine acest curs: noutate, cat si dorinta de a invata mai mult despre Marketing Online. Faceti o treaba grozava, si am sa va urmaresc :D” Fănuţa Tache
„Cand am vazut anuntul pentru acest curs m-am gandit ca este exact ceea ce imi trebuie in aceasta etapa profesionala. Aveam insa temerea ca poate nu se respecta agenda trimisa intocmai, sau ca o sa fie prea superficial tratate subiectele, sau ca nu o sa inteleg acolo unde nivelul meu era de incepator. Nici gand insa.
„Cursul a fost foarte de bine structurat, cu exemple, cu studii de caz, cu teme de facut in sala, pe care nu le puteai evita si care m-au ajutat extrem de mult, explicatii oferite pentru fiecare nelamurire, mai ales prin practica. In final, a fost mai mult decat ma asteptam, iar obiectivele mele au fost atinse. Iar know how-ul echipei organizatoare sub umbrela unei modestii incredibila, ma determina sa ii recomand oricand cu incredere. Multumesc si sa o tineti tot asa!” Laura Pirlog
Vă invit să ne urmăriți în continuare și să ne fiți alături pentru a fi la curent cu următoarele ediții ale Laboratorului de Online!