Laboratorul de Online revine la Brasov cu o editie speciala!

Sub umbrela brand-ului Cabinetul de Business, am început seria de cursuri Laboratorul de Online în 2012 și am ajuns în prezent la a X-a ediție. Mă bucur să privesc în urmă și să constat că, prin acest curs, am ajutat peste 180 de companii românești, din diferite orașe, să își dezvolte prezența în mediul online. Pe 29-30 noiembrie, ediția cu numărul X a acestui curs va avea loc la Hotel Kronwell, Brașov.

Laboratorul de Online este unul din cele mai practice cursuri de marketing online de pe piață, deoarece participanții lucrează pe propriile laptop-uri, sub îndrumarea trainerilor, la un plan de marketing online pentru afacerile lor.

Planul fiecărui participant este realizat pas cu pas, în cele două zile de workshop-uri, și cuprinde cele mai importante metode de marketing online de la ora actuală: inbound marketing, blogging, content marketing, SEO, Google AdWords și Facebook.

A X-a ediție va avea loc la Brașov, pe 29-30 noiembrie, la Hotel Kronwell. Deoarece este ediția cu numărul 10 și ultima din acest an, vă promitem că va fi o ediție specială, cu o serie de surprize pentru participanți! 🙂

Ce vom experimenta la acest Laborator?

Doctorii de la Laboratorul de Online au conceput cursul pe patru module, pornind de la strategia de inbound marketing, pentru a oferi participanților o viziune de ansamblu a întregului sistem de marketing online, și continuând cu cele mai importante metode de promovare online utilizate în România la momentul actual:

#1 Inbound marketing și blogging, susținut de Cătălin Ionașcu 

Această secțiune are rolul de a oferi participanților o perspectivă de ansamblu asupra sistemului de marketing online. La partea practică, se va discuta despre blog și vom realiza împreună un plan editorial pentru blogurile participanților.

#2 SEO, susținut de Laurențiu Mihai

Acest workshop vine în continuarea sesiunii de content marketing, însă are rolul de a clarifica aspectele tehnice care țin de optimizarea unui website și a unui blog pentru motoarele de căutare. Partea practică va consta într-un plan de activități pentru SEO, realizat de fiecare participant pentru site-ul său.

#3 Google AdWords, susținut de Laurențiu Mihai

A doua zi a cursului este dedicată marketing-ului PPC (Pay Per Click). În primul workshop, participanții vor afla tot ce trebuie să știe despre campaniile Google AdWords și vor putea simula o astfel de campanie pentru propriile lor companii.

#4 Facebook (organic și Ads), susținut de Ovidiu Bălcăcian

Vom dedica mai mult timp pentru Facebook, deoarece este cea mai folosită rețea de socializare din România și este foarte importantă când vine vorba de promovarea online. Vor avea loc două workshop-uri, unul despre promovarea pe Facebook neplătită (organică) și unul despre promovarea plătită (prin Facebook Ads).

Seria de cursuri Laboratorul de Online înseamnă lucru individual, având ca studiu de caz propria companie. Cursul este susținut de fondatorii agenției de marketing online The Pharmacy: Ovidiu Bălcăcian, Laurențiu Mihai, Cătălin Ionașcu.

Până în prezent, Laboratorul de Online a ajutat peste 180 de companii să își îmbunătățească strategia de marketing online. De fiecare dată, am primit feedback-uri pozitive din partea participanților: 

„Întâlnirea cu cei 3 mușchetari (a se citi marketeri) a fost peste așteptări pentru mine. Pe parcursul celor două zile, am îmbinat în mod plăcut, cu exemple și aplicații practice, sinteza principalelor cunoștințe de marketing online. În plus, organizarea celor 3 specialiști a lăsat constant loc de întrebări și explicații, în timp real, ceea ce a implicat, în mod eficient, fiecare participant în Laboratorul de Online.” Alina Mihuț, membru IAA YP Cluj Napoca

Pentru mai multe testimoniale, vizitați blogul Cabinetul de Business.

Numărul de locuri este limitat!

Înscrierile cu reducerea de 25% de early birds au loc până vineri, 14 noiembrie, pe site-ul: laborator.cabinetuldebusiness.ro

Vă așteptăm la Brașov, la ediția specială, cea cu numărul 10 și ultima din acest an!

Organizator: Cabinetul de Business

Inițiativa Cabinetul de Business a pornit din partea unui grup de tineri antreprenori care își doresc dezvoltarea și educarea mediului de afaceri din România. Cabinetul de Business este organizatorul seriei de cursuri Laboratorul de Online, precum și organizatorul evenimentelor Forumul pentru Dezvoltarea Afacerilor.

Parteneri: MX Host, DR Consultants, The Pharmacy, Reduc-Educ, Romanian Copywriter, IAA Young Professionals, romanticu.org

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock