Laboratorul de Online vine din nou la Cluj!

Conform statisticilor, în județul Cluj, peste 400.000 de persoane utilizează internetul. Astfel, județul Cluj a devenit al doilea din țară ca număr de utilizatori de internet activi.

Această statistică a dus la o dezvoltare a comerțului electronic din Cluj și la creșterea competitivității la nivel online din partea companiilor clujene. De aceea, Laboratorul de Online are un motiv întemeiat să revină la Cluj-Napoca, pentru o nouă ediție a cursului practic de marketing online!

De ce să participi la acest curs?

Având o curriculă bazată pe cele mai utilizate metode de promovare online din România, cursul este împărțit în patru module practice:

Content marketing și blogging

  • cum funcționează sistemul de inbound marketing
  • realizarea unei strategii de content marketing
  • realizarea unui plan editorial pentru un blog de companie
  • reguli de content marketing pentru site-ul și blogul tău

SEO

  • realizarea unui plan de cuvinte cheie
  • realizarea unei strategii de SEO On-page
  • realizarea unei strategii de SEO Off-page

Google AdWords

  • ce este Google AdWords și care sunt avantajele sale în business
  • crearea și gestionarea unei campanii de Google AdWords (Search și Display)
  • optimizarea unei campanii de Google AdWords (Search și Display)

Facebook organic și Facebook Ads

  • date introductive despre Facebook: de ce e important și care sunt cifrele rețelei în Romania
  • cum crești interacțiunea pe o pagină
  • care este tipul de conținut optim ce ar trebui postat
  • reguli în realizarea conținutului
  • cum realizăm un plan de postări
  • realizare campaniilor plătite pas cu pas
  • cum urmărim conversiile pe Facebook
  • exerciții practice direct pe pagina ta și exemple concrete

Pe tot parcursul acestor module, vei lucra practic la un plan de acțiune direct pentru compania la care lucrezi, de pe propriul laptop. Astfel, vei avea parte de consultanță și îndrumare pentru realizarea unui plan de marketing online pentru a-ți promova mai bine afacerea. În cadrul Laboratorului de Online vei avea parte de 75% practică și 25% teorie, și astfel vei experimenta pe parcursul celor două zile metodele de marketing online care ți se potrivesc cel mai bine.

În urma acestui curs, tot ce va trebui să faci este să finalizezi planurile la care ai început deja să lucrezi și să le pui în aplicare, urmând sfaturile primite de la traineri.

Îți oferim 25% reducere!

La fiecare ediție de până acum, Romanian Copywriter a oferit cititorilor săi posibilitatea să se înscrie la acest curs cu 25% reducere. De data aceasta, înscrierea cu 25% reducere se poate face folosind următorul cod promoțional: #ROCOPYCLUJ025

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

Laboratorul va fi susținut pe 13-14 septembrie, la Hotel Univers T din Cluj Napoca. Numărul de locuri este limitat, iar perioada de înscrieri are loc până pe 10 septembrie.

Pentru mai multe detalii și pentru a te înscrie la curs, intră pe site-ul evenimentului: laborator.cabinetuldebusiness.ro

Cătălin Ionașcu

Cătălin Ionașcu este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondator al blogului și agenției Romanian Copywriter, în cadrul căreia este Content Writer. În mod frecvent, susține cursuri de Content & Copywriting. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!