In februarie, Laboratorul de Online vine la Iasi!

Odată cu lansarea unei noi imagini a seriei de cursuri „Laboratorul de Online”, am anunțat pe site și primele ediții ale cursului din acest an.

Având experiența celor 10 ediții desfășurate în ultimii 3 ani, cu peste 200 de participanți mulțumiți, mă bucur să spun că am reușit să punem bazele celui mai practic curs de marketing online din România. Prin ce se remarcă acest curs? Participanții vin cu propriile laptop-uri și, pe parcursul fiecărui workshop, pun bazele unui plan de marketing online pentru propriile afaceri sau organizații.

Prima ediție a Laboratorului de anul acesta va avea loc la Iași, pe 21-22 februarie, la Hotel Ramada.

Am ales să organizăm a XI-a ediție a Laboratorului de Online la Iași, cel mai mare oraș din Zona Moldovei, renumit pentru frumusețea sa istorică.

Aici vom discuta și experimenta, în cele două zile, următoarele concepte:

  • Noțiuni generale și statistici despre mediul online în România și la nivel mondial
  • Content marketing și blogging – realizarea unui plan editorial pentru blog
  • SEO – cum să atragi mai mult trafic din Google
  • Campanii Google AdWords – cum să-ți realizezi o campanie eficientă de AdWords (Search și Display)
  • Facebook strategy – cum îți administrezi reputația pe Facebook
  • Facebook paid – cum să-ți realizezi o campanie eficientă de Facebook Ads (luând în considerare toate tipurile de Ads)

Ce face acest curs diferit?

Pentru că suntem de părere că „practica e mama învățăturii”, vei avea parte de 70% practică și 30% teorie. Partea practică va fi formată din lucru individual, direct pentru propriul tău website și blog. 

În urma cursului, vei pleca nu doar cu mai multe cunoștințe și experiență în marketing online, ci vei obține următoarele:

  • o strategie de marketing online pentru firma sau organizația din care faci parte;
  • bazele unui plan editorial pentru blogul tău – research de cuvinte cheie și subiecte de articole;
  • o listă cu îmbunătățirile pe care le poți face site-ului sau blog-ului tău, pentru a îi ridica poziția în Google;
  • o campanie de Google AdWords realizată direct în contul tău și o listă cu tot ce trebuie să faci ca să îți lansezi campania și să o optimizezi;
  • un plan editorial și un calendar de postări pentru pagina de Facebook pe care o administrezi;
  • un plan de campanii Facebook Ads și o listă de idei pe care le poți folosi pentru propria ta pagină.

Vei realiza toate acestea în doar două zile de curs, sub îndrumarea directă a celor 3 traineri specializați, care aplică aceste noțiuni în fiecare zi:

  • Laurențiu Mihai, specialist Google AdWords și SEO și blogger la laurentiumihai.ro
  • Ovidiu Bălcăcian, specialist campanii social media și blogger la ovidiubalcacian.ro 
  • Cătălin Ionașcu, specialist content marketing și blogger la Romanian Copywriter.

De ce să te înscrii?

Dacă toate motivele de mai sus nu îți sunt suficiente, îți ofer o listă cu alte 10 motive să participi și voi lăsa o parte din foștii participanți să îți prezinte perspectiva lor:

„Cursul de marketing online din noiembrie a fost un training practic și util, unde am primit și am dezbătut multe sfaturi aplicabile și acțiuni concrete în ceea ce privește marketingul online. Recomand acest curs tuturor care lucrează în domeniul marketing, PR sau conduc propria afacere, indiferent de mărimea companiei sau a bugetului alocat.” Molnar Katalin, Senior Marketing & PR Consultant

„Mi-a facut o deosebita placere sa particip la cursul de Marketing Online organizat de The Pharmacy. Informatiile transmise sunt foarte utile si, cel mai important, aplicabile in activitatea oricarei companii. Cu siguranta voi participa si alte cursuri organizate de voi. Va mai asteptam in Cluj-Napoca!” Iulia Chință, Marketing & PR Specialist

„In primul rand participarea la acest curs a adus un aport consistent asupra stabilirii strategiei de marketing online pentru site-ul si blogul la care lucrez. Cunosteam anumite aspecte, dar prin modul de prezentare si detaliere a informatiilor de la curs am reusit sa imi clarific fiecare pas care trebuie facut cand creez un site, cand scriu articole si cum sa fac eficienta promovarea lor. In al doilea rand, mai vreau Laboratorul de online in Sibiu, pentru ca: intalnesti oameni profesionisti si imi place sa cunosc noutatile din acest domeniu care evolueaza foarte rapid.” Alina Făgățeanu, administrator website

Pentru mai multe impresii despre curs, vizitează pagina Ediții anterioare.

Un alt motiv esențial să te înscrii acum la acest curs este că până pe 16 februarie beneficiezi de o reducere de 20%, de early birds.

Abia aștept să ne vedem la curs!

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock