Cât de complicat este să creezi un clip viral?
Noua campanie realizată de LG continuă seria spoturilor realizate cu ceva timp în urmă care purtau numele de „So real, it’s scary„. Tema abordată de LG în cea mai recentă campanie de promovare din Statele Unite își propune să promoveze monitorul LG UltraWide, sub umbrela creării de clipuri virale. În plus, LG și-a propus să dărâme un mit, și anume acela că bărbații nu pot realiza multitasking.
Cât despre scenariu, actori, costume? Dacă am discuta cu un regizor de film, ar spune ca toate sunt la fel de importante și crează scene de impact în clipul publicitare. Spotul LG, „So viral it’s scary” accentuează claritatea noului ecran LG și capacitatea de a te face să te simți ca și cum ai fi într-un alt decor. În ciuda, nebuniei care se petrece, tânărul absorbit de imaginile redate de monitor, nici nu observă debandada din spatele lui. Așa că reformulez întrebarea!
Cât de complicat este să creezi un clip viral, atunci când în încăpere se află un monitor LG UltraWide?
Poate comparația redată este ușor forțată, poate publicul va aprecia și înțelege aluzia din reclamă, dar dacă un omuleț verde și un urs se plimbă prin magazin și tu nu îi dai atenție, înseamnă că undeva este o problemă. Iar mitul pe care și-l propune să îl dărâme LG, nu este chiar un mit. Nu doar bărbații nu sunt capabili să facă multitasking, ci nici femeile. Asta la modul cel mai concret și din punct de vedere medical.
Pentru a urmări anumite activități și pentru a le realiza creierul uman are nevoie de câteva zecimi de secundă pentru a reacționa. În acest domeniu s-au relaizat o serie de experimente și de studii care atestă faptul că oamenii nu sunt capabili de multitasking, în cel mai concret sens al cuvântului. Practic, există doar senzația că noi acționăm imediat ce ne dorim să facem un lucru. Dacă totuși ne permitem, am putea spune că numărul de vizualizări în online ale spotului, nu le va depăși pe cele ale lui Gangnam Style, dar este posibil nici să nu își fi propus acest lucru.
Spotul a fost filmat în Olanda, iar potrivit reprezentanților LG „spotul este o parodie inspirată din clipurile cu farse pe care oamenii le fac utilizând device-uri LG, iar compania a întors gluma împotriva sa, pentru a surprinde publicul„. O glumă de reclamă, am putea spune. O glumă a cărei difuzare în prime time poate ajunge la câteva milioane de dolari, dar măcar putem spune că ne-am distrat!
În schimb, reclama surprinde foarte bine caracteristicile și opțiune ecranului UltraWide care permite realizarea activităților de multitasking prin împărțirea ecranului în 2, 3 sau chiar 4 părți.
Cât despre multitasking, am zice să râmână doar un mit 🙂