8 motive sa participi la Laboratorul de Online Bucuresti

Dragă cititorule, 

Iată că a venit momentul să te anunț că pe 5-6 iulie voi fi la București pentru a VII-a ediție Laboratorul de Online, cursul practic de marketing online pe care îl organizez cu drag de fiecare dată alături de colegii de la Cabinetul de Business.

Inițiativa a pornit în 2012 și, treptat, a crescut în popularitate, cursul fiind organizat la Brașov, București, Cluj-Napoca și Sibiu. Pe 5-6 iulie vom reveni la București și te invit și pe tine să ne cunoaștem și să discutăm despre cele mai populare metode de promovare online folosite în România.

Iată care sunt motivele pentru care e necesară participarea ta la acest curs:

#1 Peste 70% dintre bucureșteni au acces la internet…

… și peste 1,5 milioane de bucureșteni au cont pe Facebook. Chiar dacă acesta ar fi singurul motiv pentru care trebuie să participi la un curs de marketing online, cred că ar fi suficient.

În ultimii 4 ani, internetul s-a dezvoltat atât de mult în România, încât majoritatea afacerilor au început să îl folosească în scop de marketing și de vânzare. Vrei să fii cu un pas în fața concurenței și să folosești corect cele mai populare metode de promovare online din România? Atât tu, cât și eu, știm că răspunsul la această întrebare este pozitiv.

Multe companii pierd bani pe campanii online ineficiente. Participând la acest curs, vei afla cum să îți investești bugetul de marketing eficient și să obții rezultate în urma campaniilor tale.  

#2 Cursul este în proporție de 75% practic

În prezent, putem spune cu sinceritate că este singurul curs de marketing online din România unde nu se pune accent pe teorie. În calitate de trainer la acest curs, sunt de părere că marketing-ul online nu se poate învăța citind sau ascultând o prezentare din partea unui speaker; se învață lucrând.

De aceea, la Laborator, nu vom sta să ascultăm prezentări; fiecare participant va trebui să vină cu propriul laptop, pentru că va lucra, sub îndrumarea trainerilor, la un plan de marketing online pentru fiecare metodă prezentată: blog, SEO, AdWords și Facebook, folosind instrumentele puse la dispoziție de Google și Facebook. 

#3 Vei lucra direct pentru afacerea ta

În prezent, nu există cursuri pe piața din România care să te ajute să simulezi o campanie de marketing online pe propria firmă. În calitate de participant la curs, fie că reprezinți o firmă, un ONG sau un proiect personal, vei lucra la un plan de marketing online direct pentru nevoia ta.

Din participarea la acest curs, vei putea cunoaște cuvintele cheie folosite în domeniul tău, preferințele potențialilor tăi clienți și comportamentul acestora pe Facebook, pentru a concepe o strategie de marketing online cât mai eficientă.

#4 Cursul se va ține într-o locație centrală

Știm că mediul de învățare este foarte important și că distanțele din București sunt destul de mari; din acest motiv, am ales o locație centrală, perfectă pentru astfel de evenimente: complexul Education Point, pe str. Mendeleev nr. 7-15, situat în Piața Romană, București.

#5 Vei putea face networking cu ceilalți participanți

Personal, la orice eveniment merg cu plăcere pentru că știu că sigur voi cunoaște persoane interesante care ar putea avea aceeași interese cu mine și mi-ar putea deveni parteneri sau colaboratori pe viitor.

La acest curs, vei avea parte de pauze de cafea și momente în care vei putea discuta deschis cu ceilalți participanți, pentru a-i cunoaște mai bine și a stabili noi relații.

#6 Trainerii vorbesc doar din experiență

Cu toții am citit cărți despre marketing și am participat la seminarii și evenimente pe teme aferente, însă acestea nu se compară cu experiența practică pe care o dobândim de-a lungul timpului.

În calitate de consultanți în marketing, de aproape 3 ani folosim zi de zi metodele de promovare online despre care vom discuta la curs, și le aplicăm pentru companii din domenii variate.

Reprezentăm agenția de marketing online The Pharmacy, prin intermediul căreia am derulat peste 50 de proiecte în marketing online. De asemenea, fiecare dintre noi deținem proiecte personale, pe care le-am dezvoltat pe cont propriu la nivel online (romaniancopywriter.ro, laurentiumihai.ro, ovidiubalcacian.ro).

#7 Vei participa la o tombolă

În cadrul acestui curs, partenerii noștri de la EmailWing vor oferi două abonamente la servicii complete de email marketing, pe durata de 3 luni, respectiv 6 luni.

EmailWing este o agenție specializată în soluții customizabile de email marketing bazat pe permisiune, oferindu-le clienților consultanță și acces la cea mai performantă platformă de email marketing din România.

#8 Îți ofer o reducere de 25%

Am lăsat acest motiv la urmă pentru că, personal, consider că investiția ta în acest curs este mult mai mică decât câștigul pe care îl vei avea în urma participării. 

Cursul costă în total 400 lei, însă, pentru că ești unul din cititorii Romanian Copywriter, îți ofer o reducere de 25%, dacă folosești următorul cod promoțional la înscrierea pe site: #ROCOPY025

Sper că aceste motive te-au convins, dragă cititorule, de importanța pe care o poate avea participarea la acest curs pentru afacerea ta sau proiectul pe care îl desfășori.

Te invit să te înscrii până pe 3 iulie pe site-ul evenimentului, sau să mă contactezi dacă ai întrebări înainte de înscriere.

Cu drag,

Cătălin Ionașcu, fondator Romanian Copywriter

P.S.: Pentru a oferi o experiență calitativă participanților, locurile la acest curs sunt limitate. În momentul în care citești acest articol, mai sunt doar 4 locuri libere. Te sfătuiesc să te grăbești, pentru că locurile se ocupă foarte repede.

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock