Ne vedem la Smart Marketing!

BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, a pregătit o nouă ediție SMART MARKETING, eveniment ce va avea loc pe 10 – 11 octombrie 2016, la Hotel InterContinental, din București.

În prima zi a evenimentului, discuțiile se vor concentra în jurul ideii de AUTENTICITATE, accentuând importanța unei abordări centrate pe „veritabil” în construirea strategiei de marketing.

Printre temele ce urmează a fi dezbatute în prima zi a evenimentului, enumerăm:

  • Autenticitatea în marketing: utopie sau realitate? Cum reperăm brandurile “autentice” în peisajul actual de marketing? Cum atingem echilibrul în materie de conținut și formă?
  • Povești autentice care ajută brandurile puternice să se conecteze cu consumatorii. Cum seduc brandurile oneste și cum ajung să obțină “veritabilul” în materie de branding?
  • Burden of proof. Poate fi demonstrată autenticitatea? Transparența ca valență a autenticității. Cât de util este să invităm consumatorul “behind-the-scenes”, în activitatea companiei?
  • Relevanță într-o lume comunicațională din ce în ce mai fragmentată. Content valoros prin marketing contextual – cum își păstrează brandurile esența în mediul de business din ce în ce mai versatil?
  • The power of trust. Importanța încrederii în construirea unor customer journeys autentice
  • Tradiție și stabilitate – branduri solid ancorate în inimile consumatorilor. Cum și-au creat o istorie? Cum au ajuns să creeze legături puternice cu audiențele?
  • Malvertising – vulnerabilitatea brandurilor

Temele vor fi dezbatute de specialiști în domeniu, precum:

  • LUCIA ANTAL, Marketing Director, PRO TV
  • ADRIAN CHEREJI, Head of Marketing & Communication, UNTOLD Festival
  • MIRCEA TEACĂ, Consumer Healthcare Marketing Manager, Sanofi
  • ANDREI CHIRILĂ, Chief Marketing Officer, Fashion Days
  • ALEXANDRU BOGDAN, Marketing Director, Băneasa Shopping City
  • RĂZVAN BĂRBULESCU, Channel Marketing Manager, IBM – Global Marketing Center Romania
  • IOANA IONESCU, Romania Marketing Manager, Cinema City
  • LIGIA ROȘU, Marketing Manager, Austral Trade
  • ELENA BADEA, Partner & Senior Consultant, Sfera Business

Discuțiile zilei secundare se vor concentra în jurul Noului Consumator și al Viitorului Eficienței Creative.  Ele vor fi  ilustrate cu studii de caz de la  Cannes Lions 2016, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.

Cea de-a doua zi a evenimentului reunește membri ai juriului și participanți activi la seminariile Cannes Lions pentru a oferi tips&tricks, informații la zi și direcții despre trendurile în comunicare globală. Printre aceștia îi menționăm pe:

Te așteptăm la următorul nostru curs!

10-11 iunie, București: Curs de inițiere în Copywriting și Content Writing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

24-25 iunie, București: Workshop intensive de Copywriting și Content Writing (nivel: intermediar)
Înscrie-te aici

  • TEO MIGDALOVICI, founder The Alternative School for Creative Thinking
  • SZABI SZEKELY, CEO, Halcyon mobile, jurat la Cannes Lions 2016
  • ZELIA SAKHI, Head of Creative, Mobiento, Stockholm, jurat la Cannes Lions 2016
  • MIHAI FETCU, CD, Geometry, jurat la Cannes Lions 2016
  • RADU NANȚU, ALEXANDRA BOMBIȚĂabove 106
  • MARIO GAZEBRO, Member of Gold Winning Team, Lions Entertainment 2016
  • ELENA MARKOS, Manager, WGSN, UK

SMART MARKETING va avea loc pe data de 10-11 octombrie 2016, la București, Hotel InterContinental.

Cătălin Ionașcu

Cătălin Ionașcu este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondator Romanian Copywriter și Content Marketing Manager în cadrul agenției The Pharmacy. În mod frecvent, susține cursuri de Content & Copywriting. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!