Pe scurt, motivul principal pentru care îți recomandăm să participi la conferința de ecommerce TeCOMM 2014 este să afli cum să îți transformi mai mulți vizitatori ai magazinului tău online în cumpărători!
Pe 30 și 31 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj Napoca ne vedem la TeCOMM! Aici vom avea ocazia să facem cunoștință cu peste 50 de speakeri specialiști în ecommerce care îți vor oferi soluțiile practice cu aplicabilitate imediată pentru orice magazin online.
TeCOMM se află deja la a patra ediție, iar temele abordate de data aceasta au la bază strategii de
Humanize Ecommerce şi ne învaţă cum să fim mai mult decât un simplu magazin online, adăugând practicilor comune câteva soluţii personalizate.
Dacă vrei să afli cum poţi să măreşti rata de conversie prin Humanize eCommerce, ai la dispoziţie cinci workshopuri din care poţi învăţa cum. Specialiştii în search & display advertising, web analytics şi conversii sunt:
Ioana Barbu, Conversion Optimization Manager la Bitdefender, vine la TeCOMM’14 cu recomandări de usability pentru magazinele online: A/B Testing – prioritizarea testelor, determinarea eficienţei paginilor şi corectarea punctelor slabe, identificarea intenţiei vizitatorului, rolul design-ului în optimizarea conversiei şi elemente de persuasiune.
Radu Stoica (Google Romania) este marketer online specializat pe search marketing şi biddable media cu o experienţă de peste 6 ani în realizarea campaniilor online pentru firme mici, mijlocii şi mari din diferite domenii: telecom, ospitalitate, auto, software, FMCG, ecommerce, consultanţă). Specializarea lui include SEO, SEM, PPC, Web Analytics, User Psychology, Social Ads, Online Advertising, Display.
Elena Dobre este Online Marketing la Conversion şi Digital Marketing Strategist la Naspers. Este pasionată de advertising, consumatori şi trenduri digitale.
Specializarea ei include: Search Engine Marketing, Google Analytics, Online Community Management, Display Advertising, Online Advertising, Account Management, Business Development.
Ionuţ Munteanu este psiholog şi sociolog cu prezenţă şi activitate în marketing din 2003 şi cu specializare în PPC Marketing. ,,Înca de la primii paşi în Online Marketing am fost preocupat de acest mecanism de promovare online prin intermadiul căruia feedbackul este imediat şi direct, costul existând doar atunci când obiectivul tău este îndeplinit. In prezent Ionuţ Munteanu este Managing Partner si Trainer la WebDigital.
Andreea Soleriu este pasionată de comunicare şi este fascinată de beneficiile de comunicare pe care le oferă mediul online, dar şi de transparenţa acestuia, pentru că toate rezultatele sunt măsurabile. Experienţa de peste 9 ani în domeniul comunicării, a ajutat-o să câştige increderea unor companii de renume care au ales sa lucreze cu Brain Art pentru cresterea vanzarilor.
Ciprian Soleriu a facut pasul decisiv spre antreprenoriatul online după o carieră de 10 ani în mediul bancar. Pasionat de online şi autodidact perseverent, se foloseşte de experienţa lui de vânzări şi management pentru a ajuta alţi antreprenori să vândă mai mult online.
Cum poți participa
Vezi lista întreagă a speakerilor la TeCOMM şi temele pe care le vom discuta aici. Înscrierile se fac pe site-ul evenimentului.
Organizatori
TeCOMM este organizată de Libero Events, o agenție organizatoare de evenimente B2B şi B2C care are în portofoliu manifestări în domenii precum: turism, comerţ online, antreprenoriat, resurse umane, arhitectură, software şi marketing. Printre târgurile și evenimentele organizate se numără: Touristica, TeCOMM, The Woman, HR Summit, ARThitecture, MarkDay.