Intr-o societate in care tehnologia avanseaza cu rapiditate, colectarea, utilizarea si stocarea de date personale este uneori inevitabila si adesea necesara si utila.
”Newsletterul”, un email utilizat în scop de promovare, un instrument putin costisitor, direct adresat si rapid, ajunge cu usurinta exact la consumator/abonat. Astfel, la crearea unui ”newsletter”, compania care doreste sa utilizeze un astfel de instrument este recomandabil sa aiba in vedere faptul ca acesta se bazeaza pe date personale si reprezinta in acelasi timp un mesaj comercial prin email. Colectarea si utilizarea datelor personale, in mod corect, la crearea si utilizarea unui ”newsletter”, consideram ca reprezinta un element esential atat pentru confortul consumatorilor finali de servicii / abonatilor cat si pentru cel al companiilor.
Speakerii, Nicoleta Rusu – Director Privacy & Data Protection, Marian Seitan – Presedinte Asociatia Romana de Marketing Direct si Bogdan Manolea – legi-internet.ro vor aborda aceasta tema si vor oferi participantilor informatii relevante privind regulile care stau la baza crearii si utilizarii corecte a unui ”newsletter”.
Seminarul ”Newsletter” versus SPAM este dedicat tuturor persoanelor interesate de domeniul datelor personale și/sau care se ocupa de protectia datelor personale in cadrul unor companii, cat si companiilor care utilizeaza acest instrument pentru promovarea serviciilor / bunurilor lor si pentru informarea curenta a abonatilor cu privire la informatii de noutate, promotii, oferte, etc.
Acest eveniment este o initiativa a Privacy & Data Protection in parteneriat cu Asociatia Romana de Marketing Direct si www.legi-internet.ro.
Persoană de contact:
Octavian Rusu