Noua campanie Altex spune lucrurilor pe nume

Zilele trecute am putut savura o campanie marca Altex așa cum trebuie ea făcută. Anticipând frenezia Black Friday avem în sfârșit ocazia de a ne bucura de o serie de clipuri mai umane, mai aproape de consumator, mai aproape de noi toți.

„Viața este despre… hai mai repede că a început și nu despre televizoare” iar asta tinde să se vadă tot mai clar în abordarea publicitarilor care au regizat acestă serie. Textul e calm, mlădios, spune o poveste: povestea Altex.

Dacă vizual se focusează pe cadre zoomate cu decor perfect, cuvintele sunt puține, foarte bine alese și reflectă valorile unui brand adevărat. Plusul acestei campanii este latura emoțională a celor 4 clipuri și faptul că vizează toate sectoarele de vârstă.

Publicitatea și oamenii au nevoie de așa ceva, de o gură de aer proaspăt în mediatizata industrie a electrocasnicelor și nu numai. Acestea sunt spoturi ce vorbesc despre situații din viața de zi cu zi a românilor. Ele  pot fi savurate și spun lucrurilor pe nume, așa cum numai niște copywriteri de top o puteau face.

Vocea este a lui Orodel Olaru iar agenția vinovată pentru vorbele pline de sens Agentia este Papaya Advertising. Părțile vinovate au demonstrat încă odată că vorba dulce mult aduce.

Ție îți plac noile spoturi Altex?

Sursa: Papaya Advertising

Valentin Vizuroiu

De peste 2 ani sunt copywriter la agenția ADwiser din Timișoara. Îmi place să cioplesc în cuvinte, iubesc vorbele, impactul lor și ideile cu atitudine. Am lucrat pe diverse proiecte din publicitatea online autohtonă și îmi plac provocările vremurilor în care trăim.