Noua reclama Toyota Corolla

Oricine a avut vreodată o pisică știe foarte bine că acestea urăsc să meargă la veterinar. Dar toate acestea se pot schimba cât timp ai noua Toyota Corolla 2013. Sau cel puțin, aceasta este premisa de la care pleacă noul spot de 90 de secunde al mașinii.

„Eroul” din noua reclama creată de către agenția Saatchi&Saatchi (Auckland, Noua Zeelandă) este o pisică cu multă, multă blană ce se rănește la o lăbuță (prima oară poate din greșeală). Din momentul în care aceasta este așezată în noua Toyota Corolla, pentru a fi transportată la veterinar, începe să toarcă fericită. Acum știe ce să facă pentru a ajunge din nou în mașina care îi place atât de mult!

Pisica începe să se rănească în mod repetat: se aruncă în fața mașinii de tuns iarba, într-un malaxor de ciment, etc. În cele din urmă pisica pare să moară într-un „accident” cu o mașină de măturat strada. Dar pisica noastră are mai mult de nouă vieți!
Lucrul care mi s-a părut mie foarte ciudat la acest spot este că nu spune nimic despre produs! Au fost câteva cadre cu interiorul mașinii și câteva cu exteriorul, în rest nimic! Până și sloganul „Feels good inside” pare destul de vag.

Acest spot ar putea fi folosit pentru orice mașină. Și încă un lucru care poate mă deranjează este faptul că umorul folosit este puțin cam agresiv. Nu am putut decât să spun „sărmana pisică” pe tot parcursul celor 90 de secunde ale reclamei.

Dar poate tocmai această antiteză – drăgălășenia pisicii vs violența la care este supusă – va face spotul să devină viral. Dar vorba aia – Who am I to judge the almighty Saatchi & Saatchi?

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook:

Mădălina Boboc

Abia ieșită de pe băncile facultății, cu licența în dinți, Mădălina Boboc își caută locul în advertising și este membru al comunității Romanian Copywriter.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock