Noutatile Facebook la inceput de 2014

Nici nu ne-am dezmeticit bine după sărbătorile de iarnă, că rețeuaua de socializare Facebook a și venit cu o serie de noutăți: update-uri, parteneriate și vești pentru brandurile care se promovează în social media. 

  • Facebook testează fonturi diverse pentru News Feed. Reprezentanții Facebook doresc să schimbe fontul actual al secțiunii de News Feed și să îl transforme pentru a arăta  precum un ziar. Odată cu aprobarea noului font din News Feed sau gazeta de online cum vreți să o numiți, secțiunea va permite marketerilor să obțină și o vizibilitate mai bună a ad-urilor. Astfel, imaginile ce reies din încărcarea unui link în cadrul ad-urilor vor avea dimensiuni mai mari. 

Sursă foto

  • Facebook a încheiat un parteneriat cu Netgear, pentru a furniza internet Wi-Fi brandurilor de mici dimensiuni. Astfel platforma Facebook Wi-Fi va putea fi accesată și de micii afaceriști. Prin acest parteneriat, Facebook oferă oportunitatea tuturor persoanelor care dețin o afacere cât de mică, să o promoveze în mediul online. 
  • Facebook spune adio „Sponsored Stories” începând cu data de 9 aprilie 2014. Pe cât de utilizate, pe atât de controversate, ad-urile Sponsored Stories au avut perioada lor de glorie, dar în utlima perioadă, Facebook a primit nenumărate plângeri. După ce în urmă cu câteva luni, reprezentații Facebook anunțau cu surle și trâmbițe o serie de simplificări ale ad-urilor, iată că din  data de 9 aprilie, Sponsored stories vor deveni istorie.
  • Facebook a lansat PMD Shoplgnniter, cu ajutorul căruia poți extrage conversiile câștigate din ad-urile de mobil. Acest program este disponibil tuturor marketerilor care rulează ad-uri mobile și funcționează foarte simplu. Pagina de web a unui landing page pune la dispoziție un link URL, cu ajutorul căruia marketerii pot vedea ce acțiuni speciale au întreprins pe pagina lor de brand. Din această categorie de acțiuni, Facebook spune că se pot observa: utilizatorii care au făcut shopping online, care ai accesat aplicații proprii brandului sau careau dat click pe diferite secțiuni ale site-ului. 

  • Facebook a semnat un parteneriat cu SocialClick, prin intermediul căruia oferă posibilitatea de a derulării campaniilor de advertising fără ca cineva să le monitorizeze în permananță. Algoritmul utilizat de SocialClicks permite marketerilor să seteze targeturi și obiective pe care SocialClicks Advance Technology Suite le poate respecta, iar astfel marketerii nu mai trebuie să monitorizeze 24 de ore din 24 derularea campaniei. 

Mădălina Balaban

Lucrez în marketing și în online din 2011 și sunt posesoarea unei meserii care îmi place foarte mult. Scriu despre gânduri mari în cuvinte simple și asta mă reprezintă. Aflați mai multe despre mine pe blogul madalinabalaban.ro

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!