Sunt pasionat de content marketing de când mă știu. Dacă stau să mă gândesc, atunci când mi-am descoperit pasiunea, nu aveam de unde să cunosc termeni precum „content marketing”, „copywriting”, „content writing”. Atunci știam un singur lucru: îmi place să scriu.
Au trecut, desigur, numeroși ani de când mi-am descoperit această pasiune. S-au întâmplat multe în acest timp, însă unul din lucrurile care mă bucură cel mai tare este să văd cum crește, treptat, importanța activității de creare de conținut, fie el scris, foto sau video, în mediul online. Acum este o adevărată industrie care a prins contur și în România, iar pe 1 noiembrie 2018, reprezentanții acestei industrii se vor reuni în cadrul celei mai mari conferințe de content marketing din țară: WeContent.
O parte din echipa Romanian Copywriter va fi prezentă pe 1 noiembrie, în cadrul Movieplex din Plaza Mall, la acest eveniment.
Sfaturi concrete și lecții valoroase de content marketing
Există numeroase conferințe de marketing online, blogging, comunicare și PR în România, însă pentru creatorii de conținut, în opinia mea, WeContent este unul din cele mai relevante evenimente dedicate lor. Aici, vom avea ocazia să cunoaștem specialiști din marketing, comunicare și PR dar și copywriteri, content writeri, vloggeri și bloggeri care doresc mai mult de la conținutul pe care îl creează.
Ceea ce mă bucură cel mai mult este că WeContent va reuni oameni cu aceeași viziune asupra viitorului în marketing. Acest lucru este un semn puternic care demonstrează că importanța conținutului va crește exponențial în următorii ani, și în România.
De aceea, la WeContent au fost invitați speakeri renumiți și experți premiați pentru eforturile lor de a dezvolta piața de content marketing globală și națională. Dintre aceștia, iată câteva exemple: Jon Burkhart – Fondator al TBC Global, Jon Mowat – Managing Director al Hurricane Media, Sonja Jefferson – Content marketing consultant and trainer la Valuable Content, Mihai Holhos – Fondator al Dozei de Haș & Viral Studios, Laurențiu Dumitrescu – Managing partner la Digital Star și Alex Dona – Managing partner la Times New Roman.
Agenda evenimentului cuprinde o serie de prezentări pe teme precum:
- crearea de conținut valoros în business,
- KPI în content marketing,
- storytelling,
- video emoțional,
- provocările unui content creator,
- SEO și content marketing,
- tehnologiile viitorului în content,
- curiozitatea constantă: calitatea de bază a unui content writer.
A doua zi, pe 2 noiembrie, evenimentul va continua cu două workshop-uri din partea experților britanici, Jon Burkhart și Sonja Jefferson, despre care poți citi mai multe pe website-ul evenimentului.
La acest eveniment, agenția noastră se află pe lista de parteneri și vom fi contribuitori pe blogul WeContent. Vă vom ține la curent cu noutățile de la eveniment, impresiile noastre în urma participării și vom publica o serie de materiale pe pagina conferinței.
Biletele se pot achiziționa până pe 31 octombrie, însă prețurile diferă în funcție de perioadă. Până pe 25 septembrie sunt valabile tarifele de Early Bird. Aici găsești detalii despre bilete.