Era smartphone-urilor poate fi surclasată de utilizabilitatea GoPro-ului. Vom reveni la telefoanele clasice, iar partea de interacțiune socială se va transforma în principal în imagini și video-uri postate direct de pe camerele foto sau video.
De la Youtube la Instagram
Ani de zile GoPro-ul a fost recunoscut ca și camera din fruntea căștii de protecție la amatorii și profesioniștii de skydiving, parașutism, surfing și alte activități extreme.
Tehnologia a evoluat și totodată și strategia lor de marketing, după trend-urile sociale. Piesa potrivită a puzzle-ului este noua aplicație GoPro pentru smartphone-uri, prin care poți posta, în doar câteva click-uri, imagini cu experiența ta extremă (sau nu) pe Instagram, Facebook și Twitter.
Aplicația scurtează considerabil pasul în care trebuia să descarci întâi pe un computer pozele și filmările, înainte de a le uploada online. Un pas pe care mulți, punând în balanță timpul, energia și logistica, preferau să îl amâne sau să nu-l mai facă deloc.
Odată cu acest pas, directorul de lifestyle marketing, Justin Wilkenfeld recunoaște că în era social media rar există noțiunea de a-ți fi captată atenția de un video, între 2 și 5 minute. Se merge foarte mult pe snapshot-uri. „That’s kinda the way of the world now—short-attention-span theater.” spune Wilkenfeld.
Revenind la reclama noastră, ea a fost filmată în întregime în Insulele Mentawai din Indonezia cu ajutorul lui Alana Blanchard, Lakey Peterson și Camille Brady – profesioniste în ale surfing-ului.
Ca toate reclamele celor de la GoPro, aceasta a fost făcută în întregime de către propriul staff. Impresionant sau ce?
Nouă ni s-a făcut dor de vară deja, însă sporturile extreme ne fac cu ochiul și în alte sezoane… mai ales iarna.
Sursa: www.gopro.com/photos
Pentru promovarea acestui articol în rețelele de socializare, folosește cu încredere hashtag-ul #pauzaDeReclame