Pauza de Reclame ~ HelloFlo: The Camp Gyno

Produsele de igienă feminină au început să renunțe la imaginea pudică pe care au afișat-o în ultimii ani și să afișeze un mesaj mai îndrăzneț.

HelloFlo este un start-up care iese în față cu un serviciu nou pentru femei: livrarea lunară a unui pachet destinat acelei perioade a lunii.

“The Camp Gyno”, cea mai recentă reclamă a acestora, a devenit virală încă de la lansarea sa, datorită personajului principal: o fetiță carismatică aflată într-o tabără de vară căreia îi apare menstruația înaintea colegelor sale. Absorbită de puterea nou-primită, ea transformă întreg ritualul devenirii femeie într-o instrucție militară.

Plin de replici amuzante, discursul fetiței ajunse la pubertate descrie cum, dintr-un copil anonim, aceasta ajunge populară:

“It was the beginning of summer, and no one knew me at camp, I was a just a big random loser. Then, things changed. I got my period. The red badge of courage!”

Automat ea-și însușește rolul de expert în domeniu, susține demonstrații și „training-uri” colegelor sale: 

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

“For these campers, I was their Joan of Arc. It’s like, I’m Joan, and their vag is the ark.”

Îmbătată de putere, “The Camp Gyno” se transformă rapid în “The Camp Tyrant”.

Liniștea se așează în tabără la apariția pachetelor HelloFlo care-i anulează rolul: 

“The whole camp started getting friggin’ care packages in the mail, with tampons and panty liners and candy! All perfectly timed to their cycle! It’s like Santa for your vagina!”

Reclama a fost creată în afara unei agenții de publicitate, de către un duo Copywriter – Art Director, care au lucrat împreună la BBDO: Pete Marquis și Jamie McCelland.

Revoluționar or ba? Cert e că se discută intens despre această reclamă, iar părerile sunt împărțite între susținători înflăcărați ai acestei abordări și critici ai atitudinii afișate de personajul principal.

 Pentru promovarea acestui articol în rețelele de socializare, folosește cu încredere hashtag-ul #pauzaDeReclame.

Lăcră Timofciuc

Lăcrămioara este membru în comunitatea Romanian Copywriter și marketing manager la Careers in White.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!