Pauza de Reclame ~ LG: Ultra Reality

Tu cum ai reacționa dacă ar veni sfârșitul lumii?

În ultimii 20 ani a devenit o modă din a prezice sfârșitul lumii. Diverse profeții au speculat apocalipsa ca având legătură cu sfârșitul Calendarului Maiaș, sfârșitului de mileniu, pornirea acceleratorului gravitațional de la Geneva și alte și mai câte. Wikipedia oferă o listă mai lungă pe această temă.

Nostradamus a prezis că dezastrul va avea proveniență cosmică (“cerul va aduce…”). Teorii conexe care au prins aripi în imaginații bogate includ: ploaie de meteoriți, ciocnirea cu o supernovă gigantică sau coliziunea cu planeta Nibiru.

Lumea a devenit sceptică. Scenariile au fost mai mult exploatate de literatura și cinematografia SF, însă LG Electronics a găsit inspirație pentru continuarea seriei de farse din campania So Real It’s Scary.

Poate numele nu vă zice nimic, însă sigur vă veți aminti de viralul în care pasagerii unui lift erau păcăliți în a crede că podeaua de sub picioarele lor se prăbușește sau de experimentul din toaleta bărbaților denumit Stage Fright, în care domnii ce foloseau pișoarele erau distrași de domnișoare drăguțe ce le apăreau pe ecranul din față.

În clipul lansat acum câteva săptămâni, LG Chile dau palpitații cu mult peste limita normalului unor candidați aflați în mijlocul interviului. Ei schimbă geamul din fața lor cu un televizor propriu ce respectă realitatea imaginii orașului și-apoi le urmăresc reacția când imaginea reflectă momentul de impact cu un meteorit. Reacții reale sau actori? Vă las pe voi să decideți.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

10-11 iunie, București: Curs de inițiere în Copywriting și Content Writing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

24-25 iunie, București: Workshop intensive de Copywriting și Content Writing (nivel: intermediar)
Înscrie-te aici

Dintre cele trei farse, cea mai de succes se dovedește a fi cea din urmă, generând până în momentul actual peste 9.8 milioane de vizualizări în 17 zile.

Farsa a fost realizată de:

Agenția de publicitate: Grupo:Link, Santiago, Chile
Director General Creație: Carlos Rodríguez Bacigalupo
Director Creație: Cristóbal Santelices
Art Director: Juan Pablo Fernandez

Încurajăm înfometații de reclame spre a folosi cu încredere în căutări, dar și în postări în social media, hashtag-ul #pauzaDeReclame.

Lăcră Timofciuc

Lăcrămioara este membru în comunitatea Romanian Copywriter și marketing manager la Careers in White.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!