Aparent, în lumea animalelor, câinii își trăiesc viața mai intens decât pisicile sau cel puțin așa ne sugerează reclama de mai sus.
Perspectiva transmisă din punctul de vedere al unui motan leneș cu accent britanic, care-și narează pe un ton resemnat o zi din viață. Activitățile obișnuite nu-l mai mulțumesc și transmite sincer dorința unei schimbări.
Breakthrough-ul se face când motanul își pune întrebarea existențială: „Why be so cat? Why not be a bit more…dog?” De aici până la dezlănțuitul blănii în vânt nu e decât o secundă (poate una și jumătate).
Restul reclamei vă las pe voi să o savurați. Cert este că abordarea este inedită pentru o companie de telecomunicații.
Experiența se continuă cu succes pe site-ul companiei O2 sub îndemnul Be more dog:
Maybe we should all be a bit more dog.
To them, life is amazing.
Carpe diem. It means grab the frisbee,
so what are you waiting for?
M-aș grăbi să spun chiar că O2 au pășit în față cu o reclamă cu umor la o categorie de servicii ce stagna la acest capitol.
Reclama a fost realizată de:
Agenția de Publicitate: VCCP, London, UK
Director Executiv Creație: Darren Bailes
Copywriteri: Nathaniel White, Daniel Glover-James
Art Directori: Ben Daly, Elias Torres
#pauzaDeReclame