Ne plac inițiativele și evenimentele care încurajează dezvoltarea profesională în industriile creative pentru tineri. Din acest motiv, ne-am bucurat să facem parte din grupul de parteneri media PRbeta și în continuare vom fi alături de această echipă care a desfășurat în zilele 15 și 16 mai a patra ediție a evenimentului.
De data aceasta, evenimentul s-a adresat celor care doresc să își promoveze compania într-un mod eficient, specialiștilor din domeniu și celor pasionați de comunicare. În cadrul evenimentului au vorbit peste 30 de specialişti în relaţii publice, marketing şi publicitate, din ţară şi din străinătate, Conferinţa PRbeta bucurându-se în acest an de prezenţa a peste 200 de participanţi.
Cum s-a desfășurat conferința
Anul acesta, Conferinţa PRbeta a reunit la Timişoara specialişti naţionali şi internaţionali din domeniul relaţiilor publice, comunicării, marketingului şi publicităţii, dintre care îi amintim pe: Nora Pinter şi Zsuzsa Kover de la Sziget Festival, Csaba Faix de la Prezi.com, Oana Bulexa şi Monica Jitariuc de la The Practice România, Mikey Hash şi Alexandra Hash de la DoZa de Haş, Cristian Hordilă de la TIFF (Festivalul Internaţional de Film Transilvania), Norbert Tako şi Andreea Iager-Tako de la PLAI Festival, Raluca Duţă de la GolinHarris Bucureşti, Dragoş Muşat şi Mihnea Gheorghiu de la Publicis Bucureşti, Giorgina Greenspan de la Harvard PR sau Mugur Pătraşcu de la iLeo Marketing.
Ziua de 15 mai a fost dedicată Conferinţei, unde s-au discutat noutăți din industrie, cele mai bune campanii online ale anului, strategii eficiente de comunicare și metode de implementare ale acestora, atât în mediul online, cât și offline. Principalele subiecte care au fost dezbătute în cadrul evenimentului au fost: Branduri şi Trenduri în comunicare, Direcţii noi în comunicarea culturală, Importanţa Monitorizării Online, Campanii cu buget redus, Resurse folosite în comunicare şi Resurse pentru companii: agenţiile de comunicare.
A doua zi a evenimentului a fost dedicată Workshop-urilor – un concept apărut la ediţia din 2013 a Conferinţei PRbeta, în urma cererii publicului. Cele şapte workshop-uri care s-au desfăşurat în data de 16 mai au fost: Social Media, susţinut de Alexandru Ciucă (Managing Partner la Superior Media), Relaţii Publice, susţinut de Corina Săftescu (Editor-in-Chief la Ctrl-D), Marketingul Comunităţilor, susţinut de Ştefan Stroe (Managing Director la Incandescent Marketing), Managementul Reputaţiei Online, susţinut de Monica Jitariuc (Managing Partner la The Practice România), Legătura dintre PR şi Publicitate, susţinut de Dragoş Muşat (Head of Digital Content Development la Publicis Bucureşti), Afacerea ta + Adwords = HATE LOVE, susţinut de Irina Marinescu (SEM Manager la SIEN) şi Lansarea unui produs tech, susţinut de Tudor Galoş (Consumer Marketing Manager la Microsoft) şi Alexandra Armeanca ( Consumer & Digital PR Lead la Microsoft).
PRbeta Agency a stabilit deja data celei de-a cincea ediţii a Conferinţei PRbeta, aceasta urmând să se desfăşoare în 13 şi 14 mai 2015, la Timişoara. Mai multe informaţii despre eveniment pot fi găsite pe site, la www.prbeta.ro/conferences.