București, 18 martie 2014 – PRIME România vă invită la cea de-a cincea ediție a evenimentului PRint: „Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist”, care va avea loc pe 29 și 30 martie, începând cu ora 11:00, în Laboratorul de Informatică al Universității Titu Maiorescu (Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4 – Corp M).
Ediția de anul acesta cu tema „Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist” își propune să-i aducă pe studenții pasionați de publicitate și grafică digitală alaturi de Laurențiu Stere, Senior Art Director la SeniorHyper, cunoscut pentru campaniile „Americanul”, „Românii sunt deștepți” pentru ROM Autentic, și „Orange orchestra” pentru Orange, toate premiate la festivalurile internaționale de publicitate.
Evenimentul se va desfășura pe parcursul a două zile, timp de șase ore pe zi. În data de 29 martie se va ține o conferință în cadrul căreia se vor discuta noile tendințe din grafica publicitară. În cea de-a doua zi va avea loc un workshop dedicat participanților care doresc să pună în practică cunoștințele dobândite în ziua anterioară, cu ajutorul aplicațiilor de grafică digitală.
PRint este un eveniment menit să vină în ajutorul studenților talentați din domeniul comunicării și publicității, care observă cât de importantă este partea vizuală pentru poziționarea unui brand în mintea consumatorilor.
Printre subiectele care vor fi abordate se numără: comparația dintre designul plat și cel realist, minimalismul în grafica publicitară, apariția și relansarea stilului plat, rebrandingul și orientarea către vizual.
Participanții vor avea ocazia să asimileze cunoștințe noi în materie de grafică digitală și vor învăța cum să le transpună în practică. Creativitatea și talentul lor vor fi puse la încercare în cadrul workshop-ului, unde vor primi un brief pentru un client real.
În urma workshop-ului cei mai talentați cinci participanți vor fi desemnați câștigători. Avantaj Counsulting și Brandbuilders îi vor premia pe măsura efortului și creativității lor.
Pentru a participa la eveniment, trebuie trimis un e-mail cu numele complet, facultatea și numărul de telefon la adresa print@primeromania.ro, împreună cu rezolvarea brief-ului de mai jos.
Alege logo-ul tău favorit (al unui produs, companie sau serviciu) și reinterpretează-l într-o manieră proprie. Logo-ul trebuie să fie în format .png și să aibă minimum 300×300 pixeli, pe fundal transparent.
Înscrierile se fac până pe 26 martie, ora 23:59. Locurile sunt limitate. Preţul biletului este de 15 lei. După evaluarea execuțiilor, pe data de 27 martie cei care au dovedit că au abilități în utilizarea programelor de grafică digitală vor fi contactați pentru a participa la eveniment.
PRint: „Tendințe în grafica publicitară. Plat vs. Realist” este susținut de partenerii: Avantaj Consulting, Brandbuilders, Fooda, Cofetaria Tottis, Centrul de Excelenţă pentru Creşterea Calităţii în Învăţământul Superior Economic din cadrul Universității Titu Maiorescu și de partenerii media: StudentIQ, Romanian Copywriter, IQads, StartUb, PR Wave, IntegralEdu, Calendar Evenimente, ABC Antreprenori, PR România, Best Jobs, Comunicate de presă, Gen90, Student din provincie, Ambition, Școala ADC*RO, BuzzCamp, Going Out Lifestyle, Chelgate și Educativa.