A venit vara și nu ne mai stă gândul la altceva decât la vacanțe. Căutăm cele mai bune oferte, cele mai frumoase destinații… și inevitabil dăm peste fel și fel de reclame! De la hoteluri, la companii aeriene și nu numai, toate se luptă să te convingă în cel mai ingenios mod că trebuie să alegi serviciile lor! Să vedem și cum:
Cuprins articol
1. Scurt și la obiect
O simplă imagine și câteva cuvinte, nimic mai mult pentru a spune clar Ai nevoie de o vacanță? Te ajutăm noi! Kielo Travel pune punctul pe i: știm că vrei în vacanță, că visezi la zile de relaxare pe marginea unei piscine și că nu te poți stăpâni nici la serviciu sau la școală și, evident, avem soluția pentru tine!
2. Ca la noi la nimeni
Reclama este până la urmă un mijloc de a te lăuda cu produsul sau serviciul pe care îl ai de oferit și este foarte important să arăți că ai ceva de oferit unic și inegalabil! E una să ai o vacanță și alta să ai o vacanță la Crowne Plaza, care pe lângă semnele evidente cu care poți veni de oriunde, te va lăsa și cu câteva riduri de expresie de la zâmbetul larg și permanent afișat în vacanță.
3. Sexy
Pentru celebra idee sex sells, reclamele sunt principalul punct de pornire și atunci de ce nu ar apărea și în turism? Orice este sexy prinde bine și cine nu își dorește să aibă parte și de ceva incitant în vacanța de vară? Pe asta mizează și Visit Jamaica!
4. De ciudă
Dacă prin lauda de sine nu reușesc să atragă turiștii, reclamele te pot convinge să alegi o anumită vacanță și prin a-ți face poftă. Printul pentru orașul Zagreb din Croația îți arată ce ai pierdut. Dacă așa arată finalul de an școlar, imaginează-ți cum arată o vacanță acolo!
5. La sentiment
Atunci când vine vorba de cei care călătoresc mult, dar au și o familie care îi așteaptă acasă, nimic nu poate fi mai nimerit decât o reclamă care să lovească în sentimentul de dor! London City Airport se adresează mai degrabă sectorului de business, dar lovește exact acolo unde trebuie. Până la urmă acest lucru poate fi valabil și pentru cei care vor să-și înceapă vacanța de îndată ce coboară din avion, nu?
6. De fițe
Credeai că reclama ca la noi la nimeni este un mod de laudă evident? Atlantis Dubai vine să demonstreze că își pot lăuda serviciile unice, de înaltă clasă într-un mod cât se poate de banal ”Sure some of our rooms have…”
7. Mai bine ca acasă
E de la sine înțeles că la hotel în vacanță e mai bine decât acasă, pentru că totul e nou și diferit și tu nu trebuie să faci nimic pentru asta… dar Swiss Deluxe Hotels te va face să nu mai pleci deloc, în cel mai haios și totuși elegant mod.
8. Jocul cuvintelor
Jocurile de cuvinte sunt întotdeauna catchy în reclame. Atunci când reușești să strecori în print cuvântul magic cu mai multe sensuri, șansele de a atrage atenția cresc exponențial. Deci, Thailanda sau nu?
9. Între cuvânt și imagine
Un print nu înseamnă numai un text bun, ci și o imagine care să redea perfect ideea alături de acesta. Turkish Airlines propune vacanța la îndemână… și o sugereză și mai bine prin imaginea folosită; și știm că o imagine este egală cu o mie de cuvinte.
10. La mișto
Get away this summer este o încurajare simplă și obiectivă pentru cei nehotărâți. Decât să rămâi blocat în spatele blocului, într-o vacanță imaginară, mai bine pleci, nu-i așa?
Pe tine ce reclame te conving să mergi în vacanță?
Sursa foto: adsoftheworld.com