Ți-ar plăcea să fii copywriter? Ai vrea să ai una din cele mai bine plătite meserii de scriitor din lume și să decizi care vor fi direcțiile în comunicarea unui brand? Dacă ești unul din cititorii acestui blog, cu siguranță ai chemare pentru acest domeniu, sau ești deja unul dintre acei copywriteri experimentați, trecuți prin multe proiecte.
Indiferent de situație, probabil știi că, pentru a excela în copywriting, trebuie să faci o serie de investiții:
- să petreci mult timp scriind,
- să petreci (aproape) la fel de mult timp ascultând sau citind (feedback-urile primite),
- să petreci mult timp făcând research despre diverse domenii,
- să petreci mult timp discutând cu oameni din diverse domenii (despre care trebuie să scrii),
- să participi la training-uri, cursuri și evenimente de marketing,
- să fii pregătit să lucrezi peste program,
- să fii un mare iubitor de cafea (pentru a compensa orele nedormite).
În copywriting ai nevoie de multă practică, dar și de o cunoaștere aprofundată a metodelor de comunicare, cu precădere cele online. Trebuie să fii un bun scriitor practicant, dar care gândește ca un marketer.
Tu ai aceste abilități?
Fie că ești debutant în copywriting sau ai deja experiență, te invit la un nou concept de curs pentru copywriteri (și nu numai):
Cuprins articol
Ready… Set… Write! Become a better copywriter!
Pe cât de simplu este numele cursului, pe atât de simplu cred că și tu poți excela în copywriting în urma sa. Trebuie doar să fii înarmat cu două calități: să îți placă foarte mult domeniul și să ai răbdarea necesară… ca să scrii!
Cursul este bazat pe două principii despre care cred că stau la baza unei învățări eficiente: practică și gândire strategică.
Practică, pentru că este cel mai bun mod de a învăța un domeniu și gândire strategică, pentru că, în copywriting, nu este suficient doar să scrii bine: trebuie să ai abilitatea de a concepe o campanie de marketing înainte să scrii textele de vânzare.
Ce vei învăța la acest curs?
În urma celor două zile pe care le vom petrece împreună, vei putea nu doar să concepi o campanie de inbound marketing, ci și să scrii (sau să contribui la scrierea) tuturor materialelor promoționale pentru aceasta.
Cursul se desfășoară pe două zile, astfel:
Ziua I – Ready… Set…
- De la inbound la content marketing
- Metode de content marketing
- Cum să îți pregătești textul și să faci o cercetare
- Principiile scrierii persuasive
Ziua II – Write!
- Cum să te promovezi mai bine folosind un blog și cum să redactezi articole de succes
- Cum să scrii reclame Pay Per Click (pentru Facebook Ads și Google AdWords)
- Cum să scrii texte eficiente pentru campanii offline (print, radio, video)
- Spread the word! Cum să îți promovezi conținutul!
Am dezvoltat această curriculă special pentru a face cursul mai distractiv: nu ne vom pune în practică doar abilitățile de copywriteri, ci și cele de inbound marketeri.
Când și unde se desfășoară?
Cursul va avea loc în weekend-ul 27 – 28 septembrie, între orele 11:00 – 16:00 – dar dacă ne distrăm prea tare, putem să stăm peste program :).
Locația este în cadrul Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București, pe B-dul Mărăști, nr. 59, sector 1.
Îți ofer o reducere de 30 Euro la înscriere!
La acest curs trebuie să vii cu propriul laptop, pentru că vom lucra folosind anumite tool-uri și, bineînțeles, vom scrie (foarte) mult, în special a doua zi.
Înscrie-te până pe 26 septembrie! Investiția ta este 150 Euro 120 Euro dacă te înscrii cu acest cod promoțional: #CITESCROCOPY.
În costul cursului, sunt incluse:
- două zile de neuitat care te vor transforma într-un adevărat copywriter și content marketer;
- suportul de curs în format electronic;
- materiale auxiliare și îndrumare privind folosirea lor;
- coffee break;
- masa de prânz;
- diplomă de participare oferită de Accendo Training.
Cursul este organizat de Accendo Training și susținut de Cătălin Ionașcu, fondator Romanian Copywriter. Poți afla mai multe despre mine din profilul meu de Romanian Copywriter sau de pe blogul meu personal.
Te aștept să mi te alături pentru a deveni un copywriter mai bun!