Simplitatea ca obiect de studiu

Pentru cei pasionați de seriale americane și de franchețea vorbelor simple, prezint o mostră de publicitate la nivel rudimentar, dar cât se poate de importantă.

Exemplul vine de la Ron Swanson un personaj din serialul “Parks and Recreations”, jucat de actorul Nick Offerman. În viața reală el își prezintă ideile similare prin cartea „Paddle your own canoe”.

Cu un curaj absolut și o sinceritate dezarmantă, personajul dă o lecție de publicitate, pe cât de absurdă în 2015, pe atât de agreată la nivel individual.

Cuvintele lui sunt fluente, scurte și concise. Descriu clar și fără alte artificii cu ce se ocupă brandul pe care îl reprezintă.

De aceea, consider acestă mostră banală ca fiind piatra de căpătâi a oricărui copywriter implicat în procesul creativ de a da glas unui brand.

Valentin Vizuroiu

De peste 2 ani sunt copywriter la agenția ADwiser din Timișoara. Îmi place să cioplesc în cuvinte, iubesc vorbele, impactul lor și ideile cu atitudine. Am lucrat pe diverse proiecte din publicitatea online autohtonă și îmi plac provocările vremurilor în care trăim.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock