Simulacrul de lesbianism nu dauneaza publicitatii

Acest articol este scris de Denis Grigorescu, scriitor și traducător autorizat.

Îmi plac reclamele originale, creative şi îndrăzneţe.

Din păcate însă, extrem de puţine dintre reclamele văzute în ultimi ani – da, recunosc, sunt un „devorator de publicitate” – întrunesc aceste calităţi. Acest lucru se vede în special în România, unde spoturile curajoase şi de ţinut minte pe termen nelimitat sunt o mare raritate.

Apropo de memoria… reclamelor originale: şi acum ţin minte un spot extrem de original şi… senzual, la o maşină. Îl mai ţineţi minte? Nu? Atunci haideţi atunci să dăm un… refresh.

Un chef cu multe fete simpatice. Una dintre ele – o blondă proaspăt sosită la petrecere cu un Renault Twingo Miss Sixty – îi face ochi dulci unei brunete care poartă o bluză roz deschis. De la o privire senzuală până la budoar nu mai e decât un pas.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

Fata în bluză roz e lăsată fără bluză şi nu numai, iar apoi e legată la mâini şi la ochi. Deja fanteziile încep să vă lucreze la turaţie maximă, nu? Vă aşteptaţi poate la scene de lesbianism sado-maso mai fierbinţi ca un vulcan… Preludiul e incitant, dar continuarea e fără finalizare, vorba unui hâtru. Blonda îi ia bluza roz brunetei şi o lasă legată şi… nesatisfăcută.

Motivul acestui simulacru de preludiu? Bluza roz se asorta perfect cu maşina blondei – un Renault Twingo Miss Sixty. Altfel spus, o maşină care bate şi tentaţia unei partide de amor „hot” între două fete full-options ca daruri de la mama-natură.

Spotul realizat de către cei de la Publicis a strâns pe YouTube peste două milioane de vizualizări, ceea ce dovedeşte că şi simulacrul de lesbianism poate fi sufletul comerţului. O reclamă creativă şi incitantă, chiar dacă accentul este pus foarte puţin pe produs.

Bineînţeles că şi comentariile postate nu duc lipsă de inspiraţie. Spunea un user la vremea respectivă:

„Nu vreau maşina, dar nu aş refuza un menage a trois”.

Care bărbat îl poate contrazice?

Daniele Tranchini, de la agenţia Publicis Milano, spune legat de această reclamă, că intenţia autorilor a fost să realizeze un clip original şi plăcut, în niciun caz vulgar – scop care, susţine el, a şi fost atins. I agree.

Acest articol este scris de Denis Grigorescu, scriitor și traducător autorizat.

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook:

Cătălin Ionașcu

Cătălin Ionașcu este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondator al blogului și agenției Romanian Copywriter, în cadrul căreia este Content Writer. În mod frecvent, susține cursuri de Content & Copywriting. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!