TeCOMM 2015: centrul comertului electronic se muta la Cluj

Suntem încântați să fim și anul acesta parteneri TeCOMM eCommerce Conference&Expo, unul din cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est, care reunește anul acesta, pe 21 și 22 octombrie, o parte din cei mai buni speakeri naționali și internaționali, oferind participanților schimb de experiențănetworking și oportunități de afaceri.

Evenimentul va aduce în Cluj-Napoca peste 40 de speakeri care vor oferi 2 zile de inovație în comerțul online, atât prin prisma primei zile a Conferinței care aduce keynote-uri și panel-uri de dezbatere, cât și prin a doua zi, care oferă participanților Workshopuri, prin intermediul evenimentelor conexe aflate sub umbrela TeCOMM: Digital Travel Forum și MarkDay.

Zona Expozițională aduce împreună principalii furnizori de servicii de comerț electronic și pune la dispoziția participanților soluții și idei oferite de către aceștia.

TeCOMM se va încheia cu Awards Gala, unde vor fi premiați cei mai buni dintre cei care au contribuit la dezvoltarea industriei comerțului online.

Peste 300 de participanți sunt așteptați la Grand Hotel Italia *****, în cele 2 zile de eveniment.

Septembrie presa macheta parteneri TeCOMM

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

Power to the customers

Conceptul acestei ediții este Power to the Customers, ceea ce înseamnă că succesul magazinelor online stă în mâinile consumatorului. În eCommerce, tendințele actuale subliniază cât de important este ca fiecare business online să pună accent pe profilul consumatorului, comportamentul și nevoile acestuia. În prezent, succesul în online este al business-urilor care reușesc să fidelizeze și să readucă clienții pe site-ul lor.

Empowering Customer Using Big-Data

Aceasta este tema susținută în cadrul TeCOMM de către Dr. Karandeep Singh – Head of Analytics and Insights at Digital Annexe – agenție de marketing digital cu sediul în Londra, specializată în analytics, mobile app development, web development și web design.

karandeep singh

Karandeep este profesionistul din UK cu +10 ani experiență în Digital Marketing și doctorat în Statistică, cel care a ajutat la generarea de câștiguri de mai multe milioane de euro pentru branduri la nivel mondial, cum ar fi Mercedes-Benz din UK și Telegraph Media Group. 

Este specialist în strategii de digital analytics și data driven conversion optimisation (acquisition), cu o vastă experiență în prezentarea de strategii de analiză a datelor digitale în cadrul unor workshopuri, întâlniri și summituri la nivel global. 

În prezentarea sa din cadrul TeCOMM, Karandeep Singh vine cu noi teorii privind optimizarea conversiilor folosind Google Analytics. Acesta va puncta în cadrul evenimentului subiecte precum “Conversia celor care nu convertescdecât să se concentreze pe cei 3% care convertesc în prezent, vor afla cum să îi convertească pe restul de 97% care nu convertesc. Informații, nu Cifreanaliza informațiilor ascunse din spatele cifrelor (nu cifrele în sine) pot conduce la luarea de decizii realiste. Optimizarea Inovatoare – pentru a garanta succesul, trebuie să făcă măi mult decât o simplă optimizare”, afirmă Karandeep Singh.

Alături de Karandeep, și-au anunțat prezența la eveniment și alți specialisti internaționali și naționali, dintre care: Kath Pay (UK) – Managing Director Clould.IQ, Chloe Thomas (UK), –Founder eCommerce MasterPlan, Dragos Smeu – Performance Manager Kubis, Mihaela Mureșan – Marketing Manager IKEA, Gian Sharp – CEO UrgentCargus, Dan OstahieCEO Altex, Claudiu Farcas Manager ProfitShare, Remus Visan – CEO Paravion.

Cum pot magazinele online să-şi crească vânzările plătind doar pe bază de comision? 

În România sunt peste 600 magazine online şi furnizori de servicii online care apelează la marketingul afiliat, iar aceasta contribuie în medie cu până la 20% din totalul vânzărilor magazinelor online.

claudiu farcas

Categoriile de produse cele mai populare în promovarea afiliaţilor sunt cele din zona IT&C, Electrocasnice, Fashion, Cărţi şi produse pentru copii, însă şi proiectele afiliaţilor dedicate pe alte categorii sunt în creştere puternică.

Marketingul afiliat a apărut în anul 2005 şi a avut o bună dezvoltare datorită eficienţei acestuia, oferind rezultate directe şi imediat măsurabile. În cadrul TeCOMM, Claudiu Farcaș va vorbi despre Metode imediat aplicabile pentru a activa afiliaţii pentru a fi performanţi  şi va prezenta cum pot magazinele online să atragă afiliaţi să le promoveze produsele şi cum să îşi crească o comunitate loială de afiliaţi care este orientată spre performanţă şi care le va ajuta să promoveze imaginea brandului. Claudiu este unul dintre cei mai cunoscuți specialiști din România, cu mai bine de 6 ani de experiență în mediul de eCommerce local, în prezent manager la Profitshare, rețeaua de marketing afiliat cu cele mai mari vânzări din România.

Email-ul este canalul preferat de comunicare între brand-uri şi clienţii acestora

Clienţii din ziua de azi se aşteaptă la personalizarea comunicării din partea brandurilor. Chiar şi cu dezvoltarea puternică a reţelelor sociale, email-ul este în continuare canalul preferat de comunicare între branduri şi clienţii săi.

eugen potlog

Eugen Potlog vine la TeCOMM să vorbească despre Clientul tău, elementul central din strategia de Email Marketing. Participanţii vor putea afla cum să implementeze cu succes o strategie de email marketing prin care clienţii să fie puşi pe primul loc. De asemenea, participanţii vor putea analiza tehnici şi scenarii de Marketing Automation create special pentru eCommerce şi vor afla cum să transmită mesajul potrivit la timpul potrivit către persoana potrivită.

Eugen Potlog este Manager Conectoo (leader de piaţă în servicii de email marketing) concentrându-se pe implementarea tehnologiilor noi şi extinderea serviciului de e-mail marketing în afara graniţelor ţării noastre. Acesta este cunoscut pentru coordonarea şi dezvoltarea platformei Profitshare (cea mai avansată platformă de marketing afiliat din România). Printre clienţii companiei se numără eMAG, OLX, ZorileStore, Flanco, TinaR, PCFun, FashionUp, Yellow Store, Zonga,  Ringier etc.

În eCommerce, drumul real spre succes este acela de a înţelege în totalitate clientul

Multe lucruri se schimbă și multe ramân la fel în eCommerce. Succesul în acest domeniu vine din a ști cum să te adaptezi la noutăți. Ce oportunități ar trebui să fie luate în considerare acum pentru a duce la creșterea afacerii din eCommerce în 2016 și în viitor?  Chloë Thomas (UK), specialist internațional în comerț online, inclusă în Top 10 comentatori de eCommerce din lume de către Power Retail (Australia) va fi prezentă ca şi speaker în cadrul TeCOMM.

Chloe Thomas

„Fiecare business are propriul său punct al succesului în eCommerce şi cred că ar trebui să includă (minim) cifra de afaceri, profitul şi cât de fericit eşti tu, cât de fericită este echipa ta”, afirmă Chloë Thomas, cea care a scris cartea eCommerce MasterPlan 1.8: Cei 3 pași pentru vânzări online de succes, alături de alte cărţi destinate eCommerce-ului, gazda eCommerce MasterPlan Podcast și consultant pentru nenumarate afaceri de tipul eCommerce, din întreaga lume. Chloë este totodată și jurat în cadrul Direct Commerce Association’s ECMOD Awards (UK), iar printre realizările sale se numără peste 10 ani în eCommerce, atât ca și client, cât și în calitate de consultant.

În prezentarea sa din cadrul TeCOMM, Chloë va vorbi despre “The most powerful opportunities for building eCommerce success in 2016”, oportunităţile pe care persoanele care activează în domeniul eCommerce ar trebui să le ia în considerare acum pentru a duce la creșterea afacerii în 2016 și în viitor. Chloë va accentua atât importanţa strategiilor care să te mențină în fața competiției, cât și oportunitățile tactice care să îmbunătățească performanțele de marketing.

„Așadar ar trebui să căutăm să întelegem procesul de cumpărare online al clieților noștri prin intermediul afacerii noastre, și apoi să găsim cea mai potrivită modalitate de a consolida acest proces, cât și profiturile noastre. Subiectele discutate vor include: câștigarea de noi clienți, păstrarea clienților existenți, dar și progresele tehnologice”, a spus Chloë.

Înscrierile la TeCOMM Cluj-Napoca se fac pe www.cluj.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor şi a agendei.

Îți oferim 25% reducere la înscrierea ta la TeCOMM!

Tot ce trebuie să faci este să folosești codul promoțional TeCRC25 la înscriere și beneficiezi de reducere!

TeCOMM este organizat de Libero Events, agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C, sub semnătura căreia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar şi târgul Touristica. 

Cătălin Ionașcu

Cătălin Ionașcu este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondator al blogului și agenției Romanian Copywriter, în cadrul căreia este Content Writer. În mod frecvent, susține cursuri de Content & Copywriting. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!